MC forsøger at stikke af fra Politiet, det~
Fra : Per

Dato : 23-08-10 19:22

Hej NG !

En motorcyklist forsøger at køre fra en MC-betjent, men kan ikke klare
presset. Det kan betjenten til gengæld pga. ekstremuddannelsen.

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article/33070649/

mvh. Per

Fra : Kent Nielsen

Dato : 23-08-10 19:58

> Hej NG !
>
> En motorcyklist forsøger at køre fra en MC-betjent, men kan ikke klare
> presset. Det kan betjenten til gengæld pga. ekstremuddannelsen.
>
> http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article/33070649/

Nå, så er det da en MC betjent i madkasse?

Kent Nielsen

Fra : Carsten Jensen

Dato : 23-08-10 21:07

"Kent Nielsen" <virker.ikke@findes.ikke.invalid> skrev i en meddelelse

> "Per" <mesked@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nå, så er det da en MC betjent i madkasse?
>
> --
> Mvh
> Kent Nielsen

Det er det politikerne vil have !!! I morgen får Højbjergbanen dødsstødet.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5390 (20100823) __________

http://www.eset.com

Fra : JBA

Dato : 23-08-10 22:26

On Mon, 23 Aug 2010 20:22:18 +0200, "Per" <mesked@hotmail.com> wrote:

>En motorcyklist forsøger at køre fra en MC-betjent, men kan ikke klare
>presset. Det kan betjenten til gengæld pga. ekstremuddannelsen.
>
>http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article/33070649/

Man må da håbe, at han har fået øvet sig i de otte år der
tilsyneladende er gået siden videoen blev optaget...

/Jan

Fra : Armand

Dato : 24-08-10 14:57

Den 23-08-2010 20:22, Per skrev:
> [...]
>
> En motorcyklist forsøger at køre fra en MC-betjent, men kan ikke klare
> presset. Det kan betjenten til gengæld pga. ekstremuddannelsen.

Tak fo tippet - Jeg så det 'live' på TV i går aftes men nu kan jeg bedre
granske hvad jeg i farten mente at kunne se:

For mig ser det ud som staklen blot ser trolden ude til højre.
Af klippet kan man lære at man ikke skal køre rundt og spille op uden at
læse med på DK.F.M. og tildrage sig alskens elementære tricks såsom IKKE
at kigge ud til trolden :-|

--
Armand.

Fra : Kent Nielsen

Dato : 24-08-10 18:52

> Af klippet kan man lære at man ikke skal køre rundt og spille op uden at
> læse med på DK.F.M. og tildrage sig alskens elementære tricks såsom IKKE
> at kigge ud til trolden :-|

Hæ, det tækte jeg også
Konge kommentar!!!

Kent Nielsen

Fra : Per

Dato : 24-08-10 19:26

Armand wrote:

> [...]
> Af klippet kan man lære at man ikke skal køre rundt og spille op uden
> at læse med på DK.F.M. og tildrage sig alskens elementære tricks

Enig !

Han mangler at lære visuel styring.....det kan man redde mange "nær ved"
uheld på

mvh. Per

Fra : Christian Stidsen

Dato : 17-09-10 12:00

> Han mangler at lære visuel styring.....det kan man redde mange "nær ved"
> uheld på

Visuel styring ?
- har en formodning om hvad du mener, men kan du uddybe ?

Christian
--
FZS600 - For sale
XB12Ss

Fra : Martin Sørensen

Dato : 17-09-10 12:06

> Visuel styring ?
> - har en formodning om hvad du mener, men kan du uddybe ?

Jeg formoder at han henviser til at man skal kigge der hvor man vil hen,
og ikke på den grøft man ikke vil køre ned i (selvom den måske er vældig
interessant i situationen).

--
Mvh. Martin

Fra : Anders Giggolo

Dato : 27-08-10 15:58

On Mon, 23 Aug 2010 20:22:18 +0200, Per wrote:

> Hej NG !
>
> En motorcyklist forsøger at køre fra en MC-betjent, men kan ikke klare
> presset. Det kan betjenten til gengæld pga. ekstremuddannelsen.

Der ser ud til at hastigheden er nede på 90 kmt da han passerer
spærrelinien til rabatten.
Jeg synes at det trist han forylykkede og ikke slap væk.

Det lyder til at det er betjent Sabroe i sin tunede Peugeot 407 som jagtede
ham. Egentlig imponerende at sådan en spand kan følge med. Jeg så også
betjent Sabroe i tidligere udsendelser hvor han overhalede en kortege før
en bakketop med 200 kmt helt ovre i venstresporet på den anden side af
dobbelte spærrelinie. Hvis der var kommet en bilist ville det frontale
sammenstød utvivlsomt have medført døden for begge.

Anders

Fra : jopa

Dato : 27-08-10 17:45

Anders Giggolo sendte dette med sin computer:

> Der ser ud til at hastigheden er nede på 90 kmt da han passerer
> spærrelinien til rabatten.
> Jeg synes at det trist han forylykkede og ikke slap væk.

Jeg syntes det er ærgeligt at han rejste sig uskadt

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Anders Giggolo

Dato : 27-08-10 20:58

On Fri, 27 Aug 2010 18:44:47 +0200, jopa wrote:

> Jeg syntes det er ærgeligt at han rejste sig uskadt

Din tur kommer en dag, og jeg skal pisse på din grav

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 28-08-10 09:18

"Anders Giggolo" <nospam@email.invalid> skrev i meddelelsen

> Din tur kommer en dag, og jeg skal pisse på din grav

*PLOINK*

Fra : Per

Dato : 27-08-10 21:27

Anders Giggolo wrote:

> Der ser ud til at hastigheden er nede på 90 kmt da han passerer
> spærrelinien til rabatten.
> Jeg synes at det trist han forylykkede og ikke slap væk.

Det kunne han ikke pga. det voldsomme pres og de mange indtryk, han slet
ikke var uddanet til at håndtere.

Det er vist efterhånden kun politiet der er uddannet til sådan
ekstremkørsel.

Bare hør hvor rolig betjenten er. Formentlig bare rutine for ham - ligesom
for en racerkører på en bane.

> Det lyder til at det er betjent Sabroe i sin tunede Peugeot 407 som
> jagtede ham. Egentlig imponerende at sådan en spand kan følge med.

Enig - det er imponerende.

/ Per

Fra : Anders Giggolo

Dato : 28-08-10 12:55

On Fri, 27 Aug 2010 22:27:29 +0200, Per wrote:

> Enig - det er imponerende.

Gad vide hvad den spand faktisk kan køre. Jeg gad godt se en video hvor
Ghostrider fra sverige leger lidt med Hr Sabroe