Suzuki gsx 400 xs impulse/ gsx r 400
Fra : Per Christiansen

Dato : 21-08-10 23:36

Hej jeg har brug for moget hjælp.

Jeg har lige købt en Suzuki gsx 400 xs impulse fra 1988.

Er det samme motor som en gsx r 4oo fra omkring 1988.

Er der nogen der ved svømmer højden på gsx 400 xs impulse fra 1988.

Der har været skruet på de her karburator før og der sider forskelige dysser
jeg ville gerne vide om de sider rigtigt , skal de store dysser side på de
to midterste
eller de yderste kaburatorer

Fra : Brian Sørup

Dato : 22-08-10 07:27

"Per Christiansen" <p@lite.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> dysser i
> jeg ville gerne vide om de sider rigtigt , skal de store dysser side på de

De store skal sidde i midten pga. den lidt ringere luftkøling.
--
Brian Sørup
Ex 1991 Honda VFR 750F

Fra : Per

Dato : 22-08-10 22:12

Per Christiansen wrote:
> [...]
> dysser i
> jeg ville gerne vide om de sider rigtigt , skal de store dysser side

Virker din mail ?

Jeg har lidt data om maskinen.

Mvh. Per

Fra : Per Christiansen