Lidt til Jopa at grine af :-)
Fra : Pwh

Dato : 22-08-10 17:32

Fra : jopa

Dato : 22-08-10 17:50

Den 22-08-2010, skrev Pwh:
> Må lige værer en tråd for dig
> http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=417507

De er ikke normale.
Sorry men orker ikke at læse så meget vrøvl på en gang

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 22-08-10 18:35

jopa, skrev:

> De er ikke normale.
> Sorry men orker ikke at læse så meget vrøvl på en gang

Jeg gik også hurtigt død i den,
men tanken om at fodrer en hund vegetarisk synes jeg lige var dig

/Jens

Fra : jopa

Dato : 22-08-10 18:51

Pwh kom med følgende:

> men tanken om at fodrer en hund vegetarisk synes jeg lige var dig

Nej det er vist en kvindeting, ligesom at holde fødselsdag for hunden
med udsendelse af invitationer.

Mennesker kunne da ikke tænke den tanke at rovdyr skulle kunne leve af
brændenældesuppe

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 22-08-10 19:54

jopa, skrev:
> Pwh kom med følgende:

> Nej det er vist en kvindeting, ligesom at holde fødselsdag for hunden
> med udsendelse af invitationer.

Og lægge gaver til den under juletræet

> Mennesker kunne da ikke tænke den tanke at rovdyr skulle kunne leve af
> brændenældesuppe

Jeg kunne da heller ikke leve uden kød.
Har heller ingen skrupler over at lade mine køtere æde burkyllinger og burhønseæg.

/Jens (som har fyldt sig med hotwings til aftensmad)

Fra : Kim Christensen

Dato : 22-08-10 13:36

On 22 Aug., 19:34, "Pwh" <kkk...@email.dk> wrote:

> Jeg gik også hurtigt død i den,
> men tanken om at fodrer en hund vegetarisk synes jeg lige var dig

Katte, Postbude og Jerhovas Vidner er da ikke planter?
(er dog selv lidt i tvivl om sidstvnænte)

Hilsen Kim