Move
Fra : Henning Madsen

Dato : 22-08-10 14:41

Tak for svaret Flozzy
Du har ret i kompilersvaret er 'Undeclared indentier:'Handle'
Jeg havde håbet på en løsning, som kunde snyde den.

Jeg skal bruge noget som kan lave en cirkel på en BMP
tegning som er lagt på en Image på Formen.
Hvis Cirkelfarven er Rød Skal cirklen kunne flyttes og slettes med musen.
Der hvor tegningen er sort skal musen kunne oprette cirklen.

Jeg kan selfølgelig tegne cirklen, men hvordan skal den så flyttes ?
Med min ringe hviden kan jeg ikke rigtig se en løsning.

MVH Henning