konfig. af egen trådløse router sammen med~
Fra : Ukendt

Dato : 20-08-10 21:28

Hej.

Så er den gal igen...

Er der en venlig sjæl som vil give en vejledning til hvordan jeg får
ovenstående til at virke? Det virker nemlig ikke med de oplysninger man får
fra Skylines hjemmeside. Ikke hos mig i hvertfald.
Jeg har en ZyXel P335u, som jeg vil sætte i forbindelse med Skylines
Alvarion BreezeMAX PRO router.
Skal ændringerne foretages under LAN indstillinger? Eller under WAN
indstillinger? Eller begge måske? Og i så fald at ændringerne er ok -
hvordan skal den forbindes med Alvarion? LAN-LAN eller LAN-WAN på Zyxel?

Håber en kan komme med en "skær ud i pap" løsning.

Go fredag aften.

Claus

Fra : Anders Majland

Dato : 23-08-10 11:27

> Jeg har en ZyXel P335u, som jeg vil sætte i forbindelse med Skylines
> Alvarion BreezeMAX PRO router.

Alvarion LAN <> Zyxel WAN

Afair: I WAN indtillingerne på zyxel'en sætte dens ip til 192.168.1.50 og
192.168.1.1 som gateway.

Du kan sikkert i lan settings med fordel sætte dns til at bruge opendns
208.67.222.222 / 208.67.220.220 istedet for worstcase at dine clienter
først spørger zyxelen der dernæst spørger alvarionen der spørger skylines
dns