Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Netbøger?
Fra : Soeren Friberg

Dato : 15-08-10 22:16

Fra : Mogens Beltoft

Dato : 15-08-10 22:34

On 15-08-2010 23:15, Soeren Friberg wrote:
> http://www.poseymagazine.com/
>
> Hvilket program laver sådan en?

Selve visningsprogrammet? Det gør http://issuu.com

En af mine gamle kolleger Mikkel Jensen har været med til at lave det.

http://www.zmags.dk har en tilsvarende, som f.eks. Bilka bruger til
deres ugekatalog.

/Mogens

Fra : Soeren Friberg

Dato : 15-08-10 23:33

Den 15-08-2010 23:33, Mogens Beltoft skrev:

> Selve visningsprogrammet? Det gør http://issuu.com
>
> En af mine gamle kolleger Mikkel Jensen har været med til at lave det.

> [...]
Jep, det ser ud til. at være det. Spændende. Tak!

--
Kh. Søren
http://fotofriberg.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 16-08-10 07:41

Soeren Friberg <hushovmesteren@msn.com> wrote:

> Jep, det ser ud til. at være det. Spændende. Tak!

Det er jo "bare" en konvertering af et PDF dokument til noget Flash
halløj ...

/thomas

Fra : skeptikeren

Dato : 16-08-10 06:49

On Sun, 15 Aug 2010 23:15:44 +0200, Soeren Friberg
<hushovmesteren@msn.com> wrote:

>http://www.poseymagazine.com/
>
>Hvilket program laver sådan en?

Mogens har nok fundet det rigtige svar. Men er det det, du søger? Hvis
det er billedvisning, er det vel bedre at Goggle på Photo Album
Software. Jeg har haft Flipalbum i snart masnge år, men foretrækker at
vise billeder med Proshow på TV.

mvh

sk

Fra : Kenneth

Dato : 17-08-10 10:14

"Soeren Friberg" <hushovmesteren@msn.com> skrev i en meddelelse
> http://www.poseymagazine.com/
>
> Hvilket program laver sådan en?
>
> --
> Kh. Søren
> http://fotofriberg.dk
> http://www.facebook.com/pages/fotofribergdk/108853212483788
> http://sfriberg.smugmug.com
> http://1x.com/v2/#member/10362/

Hej Søren, skal det smage lidt af fotograf, så skal du et smut til
Australien
http://www.yervant.com.au/pg.html

Yervant page gallery, som har et par år på bagen virker glimrende og er til
at betale for mennesker, i forhold til mange af de smartere net udgaver som
de store firmaer bruger.
jeg har brugt det et stykke tid men kom væk fra ideen igen da lightroom kom
på banen med lettere alternativer til fremvisning af mine billeder
Her er et par eksempler på mine bøger:
http://foto-4-you.dk/Nude_01/Default.html
http://foto-4-you.dk/Sandy_album/Default.html

Du kan hente en demo af programmet på hjemmesiden

// Kenneth - Fotograf //

Fra : Soeren Friberg

Dato : 18-08-10 00:57

Den 15-08-2010 23:15, Soeren Friberg skrev:
> http://www.poseymagazine.com/
>
> Hvilket program laver sådan en?

Mange tak for gode tips. Ser det lige igennem ved lejlighed. Flere
spændende muligheder.