S:B: htc wildfire
Fra : arg

Dato : 12-08-10 18:33

Htc wildfire mokka ca 1 måned gammel. sælges eller byttes med iphone

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 12-08-10 20:31

"arg" <arg@post1.dansknet.dk> skrev :

>Htc wildfire mokka ca 1 måned gammel. sælges eller byttes med iphone

Herinde finder du ikke nogen, der vil handle.

Men det gør du i en markedsgru8ppe, hvor alt handel foregår.

Du kan læse om nyhedsgrupperne på http://usenet.dk.
--
Kerim
http://www.facebook.com/Khilafah.nu.Kerim.Ellentoft

Fra : Henrik 8600

Dato : 12-08-10 20:36

"arg" <arg@post1.dansknet.dk> skrev i meddelelsen
> Htc wildfire mokka ca 1 måned gammel. sælges eller byttes med iphone

En joke?

H.

Fra : Mogens

Dato : 12-08-10 20:52

Den 12-08-2010 21:35, Henrik 8600 skrev:

> "arg" <arg@post1.dansknet.dk> skrev i meddelelsen
>>

> En joke?

Jep, der er da ingen der vil bytte en Wildfire med en iPhone

Mogens

Fra : Hauge

Dato : 12-08-10 21:22

Mogens skrev:
> Jep, der er da ingen der vil bytte en Wildfire med en iPhone

Den sidste idiot er jo ikke født endnu.

Mvh Hauge

Fra : S.J.

Dato : 12-08-10 22:01

On Thu, 12 Aug 2010 22:22:05 +0200, Hauge wrote:

> Den sidste idiot er jo ikke født endnu.
>
> Mvh Hauge

Så kan jeg fornemme at du har byttet med arg.

Fra : Hauge

Dato : 13-08-10 05:09

S.J. skrev:
> Så kan jeg fornemme at du har byttet med arg.

Jeg er ikke så stor en idiot, at jeg vil bytte mig til en iPhone eller
andre produkter fra det firma.

Mvh Hauge

Fra : arg

Dato : 13-08-10 14:00

Nu har jeg ikke skævet noget om at jeg vil bytte lige over, Så stop i
selvfede idioter

Fra : Hauge

Dato : 13-08-10 14:05

arg skrev:
> Nu har jeg ikke skævet noget om at jeg vil bytte lige over, Så stop i
> selvfede idioter

Den største idiot må da være dig, du kan jo ikke engang finde ud af at
bruge grupperne rigtigt.

FUT: dk.admin.netikette

/Hauge