Højtaler til Iphone?
Fra : Kate

Dato : 12-08-10 13:38

Jeg har efterhånden lagt en hel del musik på min Iphone og kan godt li'
den måde det virker på. Derfor bruger jeg nu den mere til
musikafspiller end stereoanlægget i stuen. Problemet er bare at lyden
fra de indbyggede højtalere en skod og det bli'r irriterende at skulle
rende rundt med hovedtelefoner på. Derfor har jeg kigget efter en
dockingstation med højtalere, men jeg synes jeg har enormt svært ved at
overskue markedet og vurdere hvad jeg skal købe.

Nogen anbefalinger? Må lige indskyde at 1000kr og derover er ikke mit
prisområde, da jeg "bare" fortrinsvis skal bruge den som køkkenanlæg.

Hvis dette er den forkerte gruppe, så henvis gerne,

--
Kate

gerne ældre.

Fra : J.K.Arning

Dato : 12-08-10 13:42

On 2010-08-12 14:38:04 +0200, Kate said:

> [...]
> prisområde, da jeg "bare" fortrinsvis skal bruge den som køkkenanlæg.
>
> Hvis dette er den forkerte gruppe, så henvis gerne,

http://store.apple.com/dk/browse/home/shop_iphone/iphone_accessories/speakers?mco=MTcyMjAwMzI

Se

hos Apple selv .. det giver en rimeligt ukompliceret handel og sikrer
at dimsen virker med din iPhone. Derudover kan du læse brugernes
oplevelse af produktet hvilket også inden for rimelighedens grænser
sikrer dig imod et fejlkøb.

Det du leder efter findes i alle prisklasser på siden.

--
"We don't spend a lot of energy on old technology"

Steve Jobs om Flash

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 12-08-10 16:51

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> prisområde, da jeg "bare" fortrinsvis skal bruge den som køkkenanlæg.
>
> Hvis dette er den forkerte gruppe, så henvis gerne,

Jeg har set en radio/cdafspiller med indbygget dockingstation til
Ipod/iphone i Føtex til 799 kr.
Jeg prøvede den for sjovs skyld med Iphonen i Aabenraa butikken. Det
fungerede udmærket.
Jeg fik dog en melding på telefonen om, at anlægget ikke var beregnet til
Iphone, og der kunne forekomme forstyrrelser.
Det var dog ikke tilfældet. Lyden virkede ganske ok for et bærbart anlæg.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Kate

Dato : 12-08-10 17:03

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> wrote in

> Det var dog ikke tilfældet. Lyden virkede ganske ok for et bærbart
> anlæg.

Ja, jeg ved jo godt at lyden aldrig bliver det samme som i et godt
anlæg som det jeg har i min stue, men efterhånden hører jeg mest musik
når jeg laver mad og køkken og stue ligger ikke i forlængelse af
hinanden og derfor skal jeg skrue højt op for at kunne høre det
ordentligt i køkkenet. Det tror jeg naboen vil kunne blive godt træt af

Tak, for henvisningen. Tror jeg vil kigge på den.

Problmet er at jeg kan finde masser på nettet, men det er svært at
vurdere om lyden er rimelig. I mange små anlæg er lyden lige så dårlig
som den i tlf selv.

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Leif

Dato : 12-08-10 20:52

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> --
> Kate
>
> Husk en killing skal være minimum 12 uger før den tages fra sin mor,

Køb bare en ledning der sætter din iphone til dit anlæg - der burde være
til at google efter:
http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q=ledning+iphone+anl%C3%A6g&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=ecd793c570a58709

Et par andre link:
http://www.mytrendyphone.dk/shop/apple-iphone-3g-13014p.html

http://www.mobilityshop.dk/shop/av-kabel-for-943p.html

/Leif

Fra : Kate

Dato : 12-08-10 22:03

"Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> wrote in

> Køb bare en ledning der sætter din iphone til dit anlæg - der
> burde være til at google efter:

Tjae, det kunne jeg, men det hjælper mig desværre bare ikke når
anlægget står i stuen og jeg faktisk mest har brug for musikken i
køkkenet. Som beskrevet i et andet indlæg, vil naboen ikke være tjent
med at jeg skal skrue så højt op at det kan høre i køkkenet over den
støj der nu kommer når man laver mad eller vasker op.

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Nicolaj C

Dato : 16-08-10 14:36

http://www.alteclansing.com/imt620-inmotion-classic-portable-iphone-ipod-speakers.html

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-10 22:16

On 12 Aug 2010 12:38:04 GMT, Kate <doughnut@oliwer.invalid> wrote:

> [...]
>prisområde, da jeg "bare" fortrinsvis skal bruge den som køkkenanlæg.
>
>Hvis dette er den forkerte gruppe, så henvis gerne,

Hej Kate.
Jeg har selv sådan en her:

Logitech Pure-Fi Anywhere 2 -
http://www.logitech.com/da-dk/speakers-audio/ipod-mp3-speakers/devices/4320

og jeg er rigtig godt tilfreds med den.
God lyd og og lang batteritid på de indbyggede genopladelige
batterier. Og prisen ligger ved lidt søgen på nettet under de kr.
1.000. Hilsen Ole

Fra : Kate

Dato : 19-08-10 10:18

WolleJensen wrote in