Unotel hjemmeside utrolig sløv ?
Fra : Janus

Dato : 12-08-10 10:55

Hej

Oplever I også at Unotel's hjemme side er meget sløv ?

Specielt at logge på og skrive WEBSMS kræver virkelig noget tålmodighed :)
Det er sket efter de kom på med den nye hjemmeside fra 01.06.2010.
Jeg har skrevet til deres kundesupport, men det fik jeg ikke så meget ud af.

"..... Tak for din mail.

Efter vores overgang fra den gamle til den nye hjemmeside, er der stadig
nogle ting der mangler at blive forbedret, og finjusteret. Disse ting kommer
selvfølgelig i opløbet, så vi kan få en hurtig side igen.

Men tak for din opmærksomhed vedr. dette.

Altså de er tilsyneladende godt klar over det, men har ikke noget bud på
hvornår det er løst.

Jeg overvejer at skifte selskab, men ved ikke rigtig hvem jeg skal tage,
måske Happi, der har nogenlunde samme
prisstruktur som Unotel og bruge TDC net.

Janus

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-08-10 11:17

Janus skrev:

> Jeg overvejer at skifte selskab, men ved ikke rigtig hvem jeg skal tage,
> måske Happi, der har nogenlunde samme
> prisstruktur som Unotel og bruge TDC net.

Jeg ville lige se deres priser, men jeg får en "Kunne ikke få
forbindelse" når jeg klikker på deres mobillink. Forsiden venter
stadig på at blive færdig.

Jeg ved ikke om det kun er hos mig.

--
Bertel

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-08-10 16:52

Janus skrev:

>Jeg har skrevet til deres kundesupport,

For en lille måneds tid siden,
news:4c3dc12b$0$277$14726298@news.sunsite.dk skrev de at de arbejder hårdt
på at få nordea betaling op at køre igen, der sket nul og niks og ikke en
skid - hvilket også var hvad jeg forventede dengang