Forlæng ringetiden inden Voicemail
Fra : Jørgen

Dato : 09-08-10 15:00

Folk, der ringer til mig, hører ringetonen i 30 sek (tror jeg, det er).
Først skal jeg finde mobilen i lommen og så . . . og så . . . og så er de 30
sek gået. Jeg vil gerne forlænge den til 45 sek, inden Voicemail afbryder
opkaldet og beder en besked til mig.

Jeg tror, der er et nummer, man kan ringe til og selv taste den tid, man
ønsker opkaldet, inden afbrydelsen.

Hvad et nummeret og hvordan gør man?

Jørgen

Fra : JYH

Dato : 10-08-10 15:58

Jørgen wrote:
> [...]
> Voicemail afbryder opkaldet og beder en besked til mig.
>
> Jeg tror, der er et nummer, man kan ringe til og selv taste den tid,

Nu skriver du ikke hvor du har dit abonnement.
Men prøv at gå ind på din udbyders hjemmeside eller ring til dem.

Fra : Jørgen

Dato : 11-08-10 14:13

Jeg ringede til TDC. 30 sek er det maksimale.

Min ene mobiltelefon var stillet til 30 og kunne ikke ændres. Mi kones var
på 15 sek. Den blev ændret til 30 sek med det samme.

45 sek er ikke muligt. Men det har det muligvis været på fastnetnumre.
Jørgen