Tempo 100 i 2011 ?
Fra : Kaj

Dato : 07-08-10 18:38

Hej.

Jeg læste i et debatforum at den tyske Tempo 100 ordning ophører
pr. 31/12 2010.

Er dette rigtigt ?

MVH
Kaj

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 07-08-10 22:15

"Kaj" <kkk@kkk.com> skrev i meddelelsen
> Hej.
>
> Jeg læste i et debatforum at den tyske Tempo 100 ordning ophører
> pr. 31/12 2010.
>
> Er dette rigtigt ?

Det har hele tiden været en prøveperiode, der er forlænget flere gange. Om
den fortsætter i 2011 ved jeg dog ikke.

--
Per

Fra : Henrik Cordtz

Dato : 21-08-10 07:48

Hej

Der er nok større sandsynlig for at månen falder ned...

Jeg har lige fået tempo 100 igen her i sommers og der var ingen hos
KüZ i Harrislee der havde kendskab til ophør af tempo 100. Et telefon
opkald til TüV i Flensburg gav samme resultat, såå...

Så vidt jeg har forestået, er det ikke selve tempo 100 ordningen der
er i prøveperiode, men derimod den "nye" ordning om at bil og vogn
ikke har noget ikke skal synes sammen.

mvh Henrik