Erstatte et 8600GT
Fra : Bo

Dato : 06-08-10 13:23

Hej

Jeg tænker på at udskifte mit Geforce 8600GT. på bundkortet ved porten
står der PCIEX16, så jeg antager at det er et PCI Express 16.
Jeg regner med at bruge omkring 800-1200kr. men er helt blank mht. alle
de nummre og tal der er på diverse kort. det skal self. gerne være
hurtigere en mit nuværende kort. om det er geforce eller ATI er
ligemeget blot det kan win7/64bit og spille World of Warcraft med lækker
grafik

Så kom gerne frisk med nogle bud.

Hygge Bo

Fra : Bjarne K.

Dato : 07-08-10 20:30

"Bo" <bo@huleboer.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> en mit nuværende kort. om det er geforce eller ATI er ligemeget blot det
> kan win7/64bit og spille World of Warcraft med lækker grafik

Jeg har lige skiftet min 8600GT til en ATI (amd) HD5770. Det spiller.

Trækker alt med max settings (undtagen måske Crysis og GTA4) i 1650*1060.
Hvis jeg skal op og køre 1920*1280 (som min skærm kører native), bliver jeg
nødt til at slække lidt på settings.

Købte en Saphire Vapor X udgave. Synes nu den bliver lige lovlig varm
alligevel. Den idler lige omkring 46, og har været oppe over 90 grader. Har
dog lige fjernet et andet kort, der sat lige op ad og spærede lidt for
blæseren. Håber det vil hjælpe, men har dog ikke fået checket endnu.

Vapor X versionen koster 1299 ved f.eks SHG.

Du skal forøvrigt lige checke om din strømforsyning kan trække et større
kort.

Bjarne K.