Hvad skal man give
Fra : Kim2000

Dato : 01-08-10 22:05

De gamle bipspil orange der hed Donkey Kong og Donkey Kong JR II, jeg er
tilbudt dem til 850 kroner i alt, er det en vild pris eller er det bare
sådan som det nu er? Jeg synes det er dyrt, men....

Det er dette her spil:
http://www.handheld.remakes.org/online/donkeykongii.htm

Fra : Laziter

Dato : 02-08-10 18:07

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> tilbudt dem til 850 kroner i alt, er det en vild pris eller er det bare
> sådan som det nu er? Jeg synes det er dyrt, men....

På ebay ligger priserne ret højt, nogle eksemplarer ligger faktisk langt
højere end 850 kroner.
Så prisen lyder ikke helt urimelig for begge to.

Mvh
Benjamin

Fra : ASKF

Dato : 14-08-10 17:41

Laziter ytrede sig i <4c56faf0$0$275$14726298@news.sunsite.dk> med
dette:

>"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

>På ebay ligger priserne ret højt, nogle eksemplarer ligger faktisk langt
>højere end 850 kroner.
>Så prisen lyder ikke helt urimelig for begge to.

Hmm, jeg har Donkey Kong JR II liggende i næsten vanilla udseende, og
havde tænkt på at købe nyt batteri for show/sjov - havde ikke troet at
man kunne få noget nær ny pris for dem nu - de blev jo solgt i
stakkevis...
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : ASKF

Dato : 14-08-10 17:56

> [...]

>højere end 850 kroner.
>Så prisen lyder ikke helt urimelig for begge to.

Måske jeg skal fjerne Claus Elming fra mit ignore filter, og minde ham
om at jeg fik halvpart i et spil i sin tid, fordi jeg leverede batterier

Man fløj i en grotte og skulle passe på spidser for oven og neden - fra
tid til anden var der ufoer man skulle skyde ned og undgå at blive ramt
af...

Næppe de få hundrede værd at fjerne ham fra filteret, men sjovt var det
i sin tid

Fra : Bruno, Copenhagen - ~

Dato : 03-08-10 21:14

Kim2000 wrote:
> De gamle bipspil orange der hed Donkey Kong og Donkey Kong JR II, jeg er
> tilbudt dem til 850 kroner i alt, er det en vild pris eller er det bare
> sådan som det nu er? Jeg synes det er dyrt, men....

Hvis de er perfekt stand med original embalage, så er prisen ok.

Mvh
Bruno