Lidt merer om min nye kat
Fra : Allan G

Dato : 31-07-10 18:35

Ja lidt merer om ham min nye kat Spot.

Han fik en sejfille her idag, ja det fik de nu begge to.
Men det var nu sjovt at se ham spise den, sådan spise lidt og så kigge over
skulder om der var en der ville stjæle den, og så spise lidt igen, osv.
Rocke ventede med at spise sin til Spot var færdig Rocke er en god
storebroder for Spot.

Nåe ja Spot gik først igang med at spise efter jeg havde smidt sejfillen ud
i haven 4 gange, den skulle hen til madskålen mente han.

Jeg håber jeg kan få lært ham at det han fanger i haven bliver i haven, og
det i huset bliver i huset.
Ønsketænkning

Nu hvor han har boet her i lidt over 3 uger, ja der har jeg lært ham lidt
bedre at kende.
Han har, heldigvis et mellemtrin som Rocke ikke har.

Rocke får en ide og skrider til handling.
Spot får en ide, og tænker lidt, og skrider til handling

Rocke er en Dejlig kat, men lidt for spontan nogle gange.
Det var nu nok derfor sammenføringen gik som den gik, ja at Rocke mente at
der skulle leges med det samme, og Spot blev lidt bange for ham den store.
Det var nu en nem Sammenføring, for der har intil nu ikke været noget som
helst slåskamp.
Kun kastrat leg

Nå, det var lidt update på min sammenføring

Mvh Allan

Fra : Allan G

Dato : 24-08-10 15:44

Og det går stadigvæk super fint mellem Rocke og Spot.
De har rigtigt fundet melodien sammen, det er jo godt da de er indhegnet
sammen på matriklen

Jeg har måtte løsne Spots halsbånd et par gange, ja man lægger jo ikke mærke
til at de vokser, når man ser dem hele tiden. Så det er med at følge med.
Derfor bliver han stadigvæk vejet hver dag

Siden han kom herhjem er han blevet 1 kg størrer.

Rocke har helt skiftet taktik, og det virker, Hold da op hvor han finder sig
i meget, Jeg han nu set ham løfte poten et par gange, og så ved Spot med det
samme hvad det kan ende med.
De kan skiftes til at fange henanden, og hvis Spot ligger i havedøren og
Rocke vil ud, ja så får Rocke lige en klo bagi på vejen ud.

Når hverken jeg eller Rocke gider lege med Spot, ja så kan han da heldigvis
selv, Han kan jagte sin egen hale rundt i klatremiljøet, det er vildt at se
på ,og det er sket han er faldet ned.
Men 10 minutter vild halejagt og så skal han sove i 2 timer.

Så Spot er vist faldet fint til her i huset.

Mvh Allan

Fra : Ladyinred

Dato : 15-09-10 08:46

> Nå, det var lidt update på min sammenføring
>
> Mvh Allan

Hej Allan

Hvor er det dejligt at høre det gik fint med sammenføringen - billederne jeg
har set i dit album taler jo helt for sig selv - dejligt! Skønne misser!

Mange hilsner
Birgit

Fra : Allan G

Dato : 16-09-10 19:19

"Ladyinred" <Ladyiinred@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvor er det dejligt at høre det gik fint med sammenføringen - billederne
> jeg har set i dit album taler jo helt for sig selv - dejligt! Skønne

Tak skal du have
Og de er stadigvæk bedste venner

Mvh Allan