campingplads og pladsgaranti
Fra : Per H

Dato : 30-07-10 19:52

Så lige at Feddet camping havde indført pladsgaranti til 125 kr, som
man kan vælge for at være sikker på at få den plads som man har
bestilt. Det kan jo blive en dyr weekend

Det svarer vel til at man skal betale et extra beløb, for at være
sikker på at den røde bil man har bestilt, også er rød ved leveringen.

Men der er vist flere der benytter samme "afpresningsmetoder"
efterhånden, hvis de ikke vælger at sælge sexartikler

Jeg valgte nu Holbæk camping, der er der ikke det store beløb man
kommer af med. og der er altid flot rent.

per

Fra : HSLK

Dato : 31-07-10 07:22

Per H skrev den 30-07-2010:
> [...]
>

> Jeg valgte nu Holbæk camping, der er der ikke det store beløb man
> kommer af med. og der er altid flot rent.

Hejsa

Feddet er godt nok blevet for dyr , det var ellers en plads vi nød at
komme på men det er der ikke råd til mere med de priser desværre.
Man må håbe de bliver kloger.

Knus Henriette.

Fra : Carsten Stage

Dato : 31-07-10 09:18

HSLK wrote:

> Feddet er godt nok blevet for dyr , det var ellers en plads vi nød at
> komme på men det er der ikke råd til mere med de priser desværre.

Enig. Det ligner optrækkeri - og så god er den heller ikke...

Jeg har nydt at komme der meget gennem flere år, men ikke mere.

> Man må håbe de bliver kloger.

Det tror jeg ikke. Efter Peters afgang, er hele stemningen ændret til noget
jeg ikke er så glad for. Han var en ildsjæl, og jeg tror ikke, at en plads
kan ønske sig en bedre chef.

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : S.B.

Dato : 01-08-10 11:11

"HSLK" <bankehyttenkattebakke@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Feddet er godt nok blevet for dyr , det var ellers en plads vi nød at
> komme på men det er der ikke råd til mere med de priser desværre.

Vi har de sidste 2 år trillet til Tyskland bl.a. Südsee camping ved Soltau
ca. ? pris af hvad en tilsvarede campingplads vil koste os her i DK med de
faciliteter der er.
Forskellen på om vi tager til Hvidbjerg eller derned er godt 200 km, hver
vej, kan jeg nemt trille for de 3000 kr. jeg sparer ved det.
Der ud over er mad og drikke også i et andet og billigere prisleje end her
hjemme, så besparelsen bliver rent faktisk noget større.
f.eks koster 1? l. sodavand, 0,9 EU i det lokale supermarkede.
Forskellen er langt større end de 7% der er i momsforskel.
Desværre lever mange i DK efter devicen, "det er bedre at sælge en agurk og
tjene 5 kr. end det er at sælge 10 og tjene 1 kr. pr. stk."

Vil gerne støtte de danske forhandlere og erhvervdrivende, men ikke for
enhver pris.

/Søren

Fra : KHH

Dato : 01-08-10 20:12

Jamen danske campingpladser er enorm dygtige til, at få pengene ud af lommen
på folk.

Familiecamping i Vejers kræver ekstra penge, hvis ungerne skal i poolen, vel
at bemærke, at deres priser i forvejen er i den dyre ende for at få de par
kvm plads en CV fylder.

En familie med to børn, hvoraf det ene skal betale fuld pris grundet alder,
kan nemt komme op på over kr. 300,00 pr. døgn.

Jeg skal på camping i Harzen, nærmere Wenigerode, hvor en plads med hele
pivtøjet, altså 2 voksne med hund, bad, el, und alles, 20 Euro pr. døgn.

Der findes campingpladser i Danmark, der har rimelige priser, her er bl.
andet Daler camping i Sønderjylland.