Forbindelse og brug af mapper på en PC ude~
Fra : BOX

Dato : 30-07-10 15:20

Hvordan opsætter man sine PC'er så man kan bruge mapper på en anden PC uden
for huset.

Jeg vil gerne havde det trin for trin, da jeg kan forstå at det ikke er bare
lige til.

Jeg har brug for det til at jeg kan føre min lagerstyring hjemmefra, når jeg
ikke er på mit kontor.

Pft
BOX

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 30-07-10 15:34

On 30-07-2010 16:19, BOX wrote:
> Hvordan ops�tter man sine PC'er s� man kan bruge mapper p� en anden PC uden
> for huset.
>
> Jeg vil gerne havde det trin for trin, da jeg kan forst� at det ikke er bare
> lige til.
>
> Jeg har brug for det til at jeg kan f�re min lagerstyring hjemmefra, n�r jeg
> ikke er p� mit kontor.
>
> Pft
> BOX

Du opretter en VPN forbindelse.
Ang. opsætning - prøv at søge på nettet.
Det er altid alarmerende når folk skriver:

--
Karl Erik.
http://www.ranunkelvej.com

Fra : BOX

Dato : 31-07-10 17:35

"Karl Erik Christensen" <karlerik@none.invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det er altid alarmerende når folk skriver:
>
> "Jeg vil gerne havde det trin for trin, da jeg kan forstå at det ikke er

Tak for henvisningen, det var ikke svært at sætte det op, men da det så
skulle virke ja så fik jeg en fejl 800.

Det er nu jeg tror at der er nogle kloge der ved hvad jeg så skal gøre.
Jeg har søgt på fejl 800 og fåret en masse gode rå, men ingen af dem
hjælper.

Hjælp.
BOX

Fra : Ole C

Dato : 30-07-10 15:38

BOX skrev blandt andet:

> [...]
> er bare lige til.
>
> Jeg har brug for det til at jeg kan føre min lagerstyring hjemmefra,

Hvis du ønsker det nemt, så prøv at kigge nærmere på Teamviewer:
http://www.teamviewer.com/da/solutions/remoteaccess.aspx

--
vh
Ole C

Fra : Mikael Schøler

Dato : 31-07-10 08:01

On 30-07-2010 16:38, Ole C wrote:

> Hvis du ønsker det nemt, så prøv at kigge nærmere på Teamviewer:
> http://www.teamviewer.com/da/solutions/remoteaccess.aspx

Jeg bruger selv Teamviewer mellem arbejdspc og hjemmepc og det virker
ubeklageligt.