Kan ikke installere driver til gfx kort
Fra : Min konto

Dato : 23-07-10 00:14

Hej gruppe.

Jeg har en packard bell bærbar fra 2006 med et Radeon Mobile X1600 gfx kort
i og har tidligere ikke haft problemer med install af nye Catalyst drivers
til det.

Men efter en ny install af windows pga sløvhed har jeg ikke kunne bruge
nogensomhelst af de hentede drivers jeg har forsøgt, kun den gamle 2006
driver som kunne hentes fra PB's hjemmeside i sin tid og som jeg har haft
liggende.

Hver gang den forsøger skriver den :

Severe : Setup did not find a driver compatible with your current hardware
or operating system. Setup will now exit.

Bruger Windows XP professional.

Håber en af jer har en løsning :).

Mvh
Silver.

Fra : jk

Dato : 23-07-10 08:32

On Fri, 23 Jul 2010 01:14:07 +0200, "Min konto"
<dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>
>Severe : Setup did not find a driver compatible with your current hardware
>or operating system. Setup will now exit.

Du kan prøve at hente en gammel driver:
http://download.cnet.com/ATI-Mobility-Radeon-X1600/3000-2108_4-170243.html

Det link saver da en fil.

For hvis du går ind på den slagne vej:
http://www.amd.com/se/Pages/AMDHomePage.aspx

kan du slet ikke klikke dig frem til en driver x1600 for XP eller
noget andet windows.

mvh

John

Fra : Michael 'silver'

Dato : 24-07-10 18:25

Nope, den virker heller ikke, ved sgu ikke hvad der foregår her..

Fra : Peter

Dato : 29-07-10 12:03

"Min konto" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Severe : Setup did not find a driver compatible with your current hardware
> or operating system. Setup will now exit.

Hvis de drivere du henter er pakket i en .exe fil, så udpak driverne.
Gå derefter i enhedshåndteringen, vælg driver update og lav stien til de
udpakkede drivere.
Sådan måtte jeg gøre sidste gang, ved samme problem.

PeterB