XP maskiner kan ikke se share mapper påWin~
Fra : Nyheder

Dato : 21-07-10 23:57

Hej NG

Jeg har et problem...

Jeg har et lille netværk hjemme som nu har flest winXP maskiner med
også et par Win7 maskiner.

Indtil nu har jeg ikke haft problemer med netværket ig fildeling, da
Win7 pc'erne hentede fra XP'erne.

Nu skifter jeg en af de centrale pc'er ud og sætter en Win7 PC.

Nu har jeg det problem at ingen af nime XP maskiner kan tilgå de
sharede drev på win7 pc'en.

De har alle samme workgroup.

Jeg har prøvet at kikke i denne gruppe uden at finde noget der hjælp
mig.

Håber at nogen kan hjælpe.

Hilsen Sten

Fra : Sune

Dato : 22-07-10 07:07

On Wed, 21 Jul 2010 22:57:14 -0700 (PDT), Nyheder <1plus1er2@ofir.dk>
wrote:

>Jeg har prøvet at kikke i denne gruppe uden at finde noget der hjælp
>mig.

http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?f=41&t=2269

med lidt registry tweaks måske?

Mvh
Sune

Fra : Nyheder

Dato : 22-07-10 07:38

On 22 Jul., 08:06, Sune <*2009jan@*tdcadsl*dk> wrote:

> http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?f=41&t=2269
>
> med lidt registry tweaks måske?
>
> Mvh
> Sune

Kan det virkelig passe at det er SÅ besværligt????

Men så må jeg vel prøve det.....

Sten

Fra : Nyheder

Dato : 25-07-10 02:49

> Kan det virkelig passe at det er SÅ besværligt????
>
> Men så må jeg vel prøve det.....
>
> Sten

Har fået det til at virke.

Sten

Fra : Mikael Schøler

Dato : 25-07-10 10:40

On 25-07-2010 10:49, Nyheder wrote:

> Har fået det til at virke.
>
> Sten
Og til stor hjælp for andre der søger igennem nyhedsgruppen med samme
problem, så vil det da være stor hjælp for dem hvis du skriver hvad du
gjorde for at få det til at virke :)

Fra : N/A

Dato : 25-07-10 10:40