L4D 2 Crash?
Fra : sls \(2770\)

Dato : 21-07-10 11:00

Nogen her som spiller L4d2 med et GTX 295 kort?
Mit crasher hele tiden, og jeg har prøvet ALT for at få det til at virke.

Har ikke spillet et stykke tid, men det kørte perfekt før i tiden, så jeg
kan forstille mig der måske er kommet en update til l4d2
som er skyld i problemet?

Så ville høre om der er nogen med gtx 295 eller gtx 480 som har spillet l4d2
i mere end 30 min. for nylig.

Har prøvet med 2 forskellige gtx 295 kort, så jeg er næsten sikker på at
kortene ikke fejler noget.
Men spillet køre fint når jeg smide mit gamle gts 8800 i, så det kan måske
være nogle funktioner de nye kort kan, som konflikter?

Mvh Sid

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 21-07-10 19:57

"sls (2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Men spillet køre fint når jeg smide mit gamle gts 8800 i, så det kan måske
> være nogle funktioner de nye kort kan, som konflikter?

Prøv at deaktivere "Multicore rendering" i de grafiske indstillinger.
Jeg har tidligere set det anbefalet at denne skulle deaktiveres, hvis
spillet gik ned.
Kører selv med et 8800 GTX og havde problemer med at det crashede tidligere,
efter jeg slog ovennævnte fra har det kørt perfekt.
Jeg har ikke testet med et GTX 295, og har heller ikke sådan et kort.

Fra : sls \(2770\)

Dato : 22-07-10 09:43

"Tina Susanne Johansson" <tina_johanssonKATTE@BAKKEyahoo.com> skrev i
meddelelsen news:4c4742f7$0$36558$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> tidligere, efter jeg slog ovennævnte fra har det kørt perfekt.
> Jeg har ikke testet med et GTX 295, og har heller ikke sådan et kort.

Tak, jeg har dog prøvet det uden held.
Har også prøvet 5-10 forskellige nvidia drivere, installeret steam og alle
mine steam spil på ny.
Har prøvet at installere XP på min computer, men intet har hjulpet.

Mvh Sid

Fra : Mendoza

Dato : 25-07-10 13:05

> [...]
> mine steam spil på ny.
> Har prøvet at installere XP på min computer, men intet har hjulpet.

Det er 99% sikkert at det er strømforsyningen. Jeg havde samme problem, og
efter jeg satte en større/nyere strømforsyning i maskinen, kører det
upåklageligt.