Konverter til gasflasker
Fra : LHT

Dato : 21-07-10 03:52

Hej

Har en lille gril, som benytter de små 500grs gasdåser med gevind
(EN417)

I Frankrig og Italien fandt jeg ikke denne type gasdåser, men kun de
med EASY-CLIC - systemet!

Er der en herinde, der ved, om man kan købe en konverter, så jeg kan
bruge de udenlandske på min grill med gevind-tilslutning!

Hej fra Lars

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 24-07-10 20:19

Hej