Og Ham der Rocke
Fra : Allan G

Dato : 21-07-10 18:53

Ja Ham der Rocke er vist blevet til en rigtig Hygge onkel
Jeg smed 3 stk. sejfille ud i haven til optøning.
Og så forlod jeg huset.
De 2 smed jeg langt ned haven, og en ved havedøren.

Da jeg kom ind igen, flerer timer efter, var de 2 stk nede i haven spist.
Spot lå og sov og Rocke ventede på mig.

Se lige hvad der skete da jeg vækkede Spot og viste ham den sejfille der lå
til ham

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=646&folder=1614&limit_start=0&limit_user=15

Så Rocke passer vist rigtigt godt på ham den nye.

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 21-07-10 19:47

"Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> wrote in

> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=
> 646&folder=1614&limit_start=0&limit_user=15

Der er da vidst grobund for et godt venskab der

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Allan G

Dato : 21-07-10 20:13

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse
> "Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> wrote in

> Der er da vidst grobund for et godt venskab der
>
> --
> Kate

Hehe det har jeg ligesom også på fornemmelsen

Nu skal Spot så bare lærer at lade værer med at fange Kosmos hale og stjæle
hans mad.

Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-07-10 20:55

"Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Så Rocke passer vist rigtigt godt på ham den nye.

Hvor er de bare dejlige begge to. Jeg synes ligefrem at du har vundet i
"lotteriet" ved at få sådan en skøn lillebror til Rocke. Det er faktisk den
hurtigste og mest succésrige sammenføring jeg indtil nu har hørt om.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Allan G

Dato : 22-07-10 10:01

"Tove Krieger" <missminimiv@dk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> "lotteriet" ved at få sådan en skøn lillebror til Rocke. Det er faktisk
> den hurtigste og mest succésrige sammenføring jeg indtil nu har hørt om.

Tak skal du have Tove
Hvad er det man siger ? 1 billede siger 1000 ord

Mvh Allan

Fra : Allan G

Dato : 22-07-10 12:23

Hmm mon ikke det er 1 billede siger merer en 1000 ord.
Nå forskellen er ens

Mvh Allan