Venner :-)
Fra : Pwh

Dato : 21-07-10 16:44

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-07-10 18:30

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen
news:4c4715d0$0$272$14726298@news.sunsite.dk...
> http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=55011
>
> /Jens

Jeg synes at Balder har noget af det sødeste og rareste ansigt som han
ligger der.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Pwh

Dato : 21-07-10 18:47

Tove Krieger, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg synes at Balder har noget af det sødeste og rareste ansigt som han
> ligger der.

Ingen tvivl i mit sind om at han bliver en stor rar bamse
Det arbejder (socalicerer) jeg da hårdt på at han skal blive.

OT
Hende jeg mødte i går med amstaffblandingen troede at Angel
bare var en fed labrador indtil jeg fortale at hun er halvt rotte
Så nu kalder mig og Balder hende for "den fede Labrador"

/Jens

Fra : Kim2000

Dato : 21-07-10 19:18

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen
> http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=55011

Vi kan se det er en kommende dræbermaskine

Fra : Pwh

Dato : 21-07-10 20:31

Kim2000, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen
>>

> Vi kan se det er en kommende dræbermaskine

Modet og selvtilliden fejler intet.
Han har lige vræffet (lyder ret sjovt) af en voksen Labradorhan
der åbenbart efter hans mening var for frembrusende

Angel skal nok regne med at få kamp til stregen i løbet af de næste mdr

/Jens

Fra : Kim2000

Dato : 21-07-10 20:48

> [...]
> der åbenbart efter hans mening var for frembrusende
>
> Angel skal nok regne med at få kamp til stregen i løbet af de næste mdr

Jeg synes det er meget sjovt, når katten og Molly laver brydekamp, nogle
gange er hans pote helt inde i munden på Molly. Nogle gange så virker det
til at han renser hendes øre, men fanden er løs, hvis han napper for dybt,
så lyder det et ordentlig brøl.

Fra : Bjarne K.

Dato : 23-07-10 12:27

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> wrote in message