Og lige et link merer
Fra : Allan G

Dato : 19-07-10 11:53

Kender i det med at katten går på tastaturet ?
Det er der nu råd for

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/07/19/111345.htm

Det er da smart.

Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-07-10 14:01

"Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> skrev i meddelelsen
> Kender i det med at katten går på tastaturet ?
> Det er der nu råd for
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/07/19/111345.htm
>

> Det er da smart.
>
> Mvh Allan

Ja, det er endda rigtig smart.

Jeg har aldrig (endnu) oplevet at nogle af mine katte har rørt mit
computertastatur. Til gengæld har jeg oplevet masser af gange, at jeg midt
om natten er blevet vækket af et umusikalsk "spøgelse", når katten har
vandret henad tangenterne på mit pianette. Det lyder skægt.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Allan G

Dato : 20-07-10 13:09

"Tove Krieger" <missminimiv@dk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> om natten er blevet vækket af et umusikalsk "spøgelse", når katten har
> vandret henad tangenterne på mit pianette. Det lyder skægt.

LOL et pianette har jeg ikke men jeg kan godt forestille mig lyden

Jeg er derimod engang blevet vækket af mit anlæg der spillede rigtigt højt,
der sad en meget utilfreds kat plantet oven på fjernbetjeningen.

Mvh Allan