Slette en post i en MySql database.
Fra : jalweb

Dato : 19-07-10 12:21

Hejsa.

Jeg har søgt med lys og løgte, efter et script der kan slette en post i en
database, men med sikkerhedsventil,
Jeg ved godt hvordan jeg gør det uden, men vil meget gerne ha' den puttet
ind imellem.

Hilsen
John

Fra : Martin

Dato : 19-07-10 16:40

On 19-07-2010 13:21, jalweb wrote:
> [...]
> en database, men med sikkerhedsventil,
> Jeg ved godt hvordan jeg gør det uden, men vil meget gerne ha' den

put en række i tabellen ind der hedder "deleted" eller noget, også sætte
den til 1 hvis den er slettet, så kan rækken altid gendannes igen

Fra : jalweb

Dato : 19-07-10 19:38

"Martin" <martin@aarhof.invalid> skrev i meddelelsen

> put en række i tabellen ind der hedder "deleted" eller noget, også sætte
> den til 1 hvis den er slettet, så kan rækken altid gendannes igen

Det er ikke det jeg mener. Jeg vil gerne ha' en dialogbox om jeg virkelig
vil slette denne post Ja/Nej.
John

Fra : Ronny Olsen

Dato : 19-07-10 19:59

Den 19-07-2010 20:38, jalweb skrev:

> "Martin" <martin@aarhof.invalid> skrev i meddelelsen

> Det er ikke det jeg mener. Jeg vil gerne ha' en dialogbox om jeg
> virkelig vil slette denne post Ja/Nej.
> John
hej john
prøv at google "mysql confirm delete"

første link
Javascript 'are you sure' mysql delete - JavaScript - Web development
http://forums.whirlpool.net.au/forum-replies-archive.cfm/626991.html

/Ronny