Suzuki GSX 750F aargang 90
Fra : Dennis Andersen

Dato : 14-07-10 16:04

Halløj i varmen

Er der en som lige kan huske hvordan ledningerne til tændspolerne skal
sidde. både tændrørskablerne og de to små stik på hver tændspole. altså
farverne på de små og hvilken cylinder tændrørs kablerne går til. kan ikke
rigtig få ram på den rigtige combo af en eller anden grund.

på forhånd tak.

/Dennis

Fra : Ivar

Dato : 14-07-10 22:16

Dennis Andersen skrev:

> [...]
> de små og hvilken cylinder tændrørs kablerne går til. kan ikke rigtig få ram
> på den rigtige combo af en eller anden grund.

Jeg tror ikke, der er mange, der kan huske sådan noget. De fleste
vil nok kigge i et diagram. Jeg har kun for 1998 til 2002.
Der er det brun(hvid) og hvid til 1 og 4.
Og brun(hvid) og sort(hvid) til 2 og 3.

Ivar Magnusson

Fra : Armand

Dato : 15-07-10 21:11

Ivar skrev:

> Jeg tror ikke, der er mange, der kan huske sådan noget.

At den ene spole er til de yderste og den anden til de midterste
cylindre er basal viden og der er 50/50 chance for at forbinde korrekt
til de to tændspoler i første hug, og således højest en ombytning som
worst case scenario!

--
Armand.