Lad os få fjernet broafgiften over storebæ~
Fra : Kurt Philipsen

Dato : 15-07-10 10:23

Broen over storebælt har betydning for priserne på Rødby-Putgarden
men så sandeligt også på udkantsdanmarks infrastruktur.

En fjernelse af afgiften på storebældsbroen ville tvinge
Scanlines til at nedsætte priserne på Rødvig-Putgarden overfarten.

Jeg synes at alle vi campister skal bruge vore politiske venner, røde som
blå,
til at kræve afgiften på storebældsbroen fjernet med argumenter
såsom at udkantsdanmark skal have bedre adgang til hovedstaden.
Og så er det jo ikke engang løgn.

For mig er det ret klart at flyttes offentlige institusioner eller private
firmaer til jylland,
så kan man godt sige goodbye til evt. ansatte på sjælland.

Lad os få fjernet den broafgift snarest. Broen er en meget vigtig
ting for at få samlet Danmark til eet.

--
Hilsen Kurt

Fra : Thore

Dato : 15-07-10 12:45

On Thu, 15 Jul 2010 11:22:46 +0200, "Kurt Philipsen"
<kurt123@live????.dk> wrote:

>Broen over storebælt har betydning for priserne på Rødby-Putgarden
>men så sandeligt også på udkantsdanmarks infrastruktur.

Joeh...:)

>En fjernelse af afgiften på storebældsbroen ville tvinge
>Scanlines til at nedsætte priserne på Rødvig-Putgarden overfarten.

Har de nu også en der? :)

>Jeg synes at alle vi campister skal bruge vore politiske venner, røde som
>blå,

Har ingen....:)

>til at kræve afgiften på storebældsbroen fjernet med argumenter
>såsom at udkantsdanmark skal have bedre adgang til hovedstaden.

Har du tænkt over konsekvenserne? Jyderne følger jo med herover til
Djævleøen så...:)

(Bemærk smileyerne...:) )

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : S.B.

Dato : 15-07-10 19:12

> [...]
> Venlig hilsen / Best regards
> Thore Sorensen - DK-2620 Albertslund
> (Erstat evt .INVALID med .DK for direkte mail)

Kunne jo i samme omgang lave broen ensrettet, så dem der absolut vil til
Sjælland kan komme det, men så skal de sandelig også blive der fremover
(kunne gøre det samme ved den til sverige)

Hvis du slås for infrastruktur, så stop byggeriet af den der svensk/tyske
bro de skal til at bygge i femerbæltet og få bygget en fra Jylland over
Samsø til Sjælland, det er jo en rigtig dansk bro.
Nu kommer der jo sikkert pant på øl og sodanvand i tyskland, så er
grundlaget for tyskerbroen jo ikke længere det samme.

Søren

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 16-07-10 14:28

"S.B." <sobo@[slettes]ofir.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> bro de skal til at bygge i femerbæltet og få bygget en fra Jylland over
> Samsø til Sjælland, det er jo en rigtig dansk bro.

Jyderne vil gerne have en bro til Bornholm - men den skal gå uden om Fyn og
Sjælland :)

--
Per

Fra : Gamle

Dato : 18-07-10 22:25

Per Henneberg Kristensen wrote:
> Jyderne vil gerne have en bro til Bornholm - men den skal gå uden om
> Fyn og Sjælland :)

Ja men den skal gå via Tyskland så man kan få noget sprut med til billige
penge

/Torben