LilleBalle
Fra : Pwh

Dato : 07-07-10 22:53

Fra : Bjarne K.

Dato : 08-07-10 08:00

Fra : Pwh

Dato : 08-07-10 10:06

/Jens

Fra : Bjarne K.

Dato : 08-07-10 10:19

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> wrote in message
news:4c3594f0$0$275$14726298@news.sunsite.dk...
> Bjarne K., skrev:
>
> Det er hun nemlig

Super

Min den gamle, boede en uge ude i bilen (næsten), da vi fik den lille nye
(for 4 år siden)

Bjarne K.

Fra : Hm

Dato : 08-07-10 10:26

tak for update, det billede med dem i hængekøjen er lige efter mit hoved

hanne/ hvis hund burde have en hængekøje

Fra : Pwh

Dato : 08-07-10 10:43

Hm, skrev:
> tak for update, det billede med dem i hængekøjen er lige efter mit
> hoved
>
> hanne/ hvis hund burde have en hængekøje

Det er sgu da en hængesofa, ikke køje

Faktisk tilbringer de mere tid under den end på den.
De har nemlig gravet nogle dejlige kølige huller i jorden nedenunder

/Jens

Fra : Hm

Dato : 08-07-10 16:14

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Det er sgu da en hængesofa, ikke køje

Nå, for hulen, ja, hvad forstand har bønder på agurkesalat

Hanne/ hvis hund ville være godt tilfreds med en hængekøje

Fra : Pwh

Dato : 08-07-10 10:44

Bjarne K., skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> wrote in message

> Super
>
> Min den gamle, boede en uge ude i bilen (næsten), da vi fik den lille
> nye

Hvordan går det med din nytilflytter :-?

/Jens

Fra : Bjarne K.

Dato : 08-07-10 11:09

> Hvordan går det med din nytilflytter :-?

Det går rigtigt godt. Vi har ikke fortrudt 1 sekundt, at vi valgte hende.

Bjarne K.

Bjarne K.

Fra : Pwh

Dato : 08-07-10 12:36

Bjarne K., skrev:

> Det går rigtigt godt. Vi har ikke fortrudt 1 sekundt, at vi valgte
> hende.

Lyder godt
Det er jo lidt af et lotteri med en genbrugshund, godt du ikke trak en nitte

Det var som tidligere fortalt aldrig gået her i huset, tror simpelthen at der ville
have flydt blod bogstaveligt talt. Angel er som sagt ikke særlig social i forhold
til andre hunde, hun er helt klart mest til mennesker, sådan har hun altid været.
Det kan jeg ikke ændrer på, kun sørge for at hun ikke er agrassiv overfor andre hunde,
havde jeg ikke været over hende fra start af tror jeg hun ville have udviklet sig til
en af de hunde der overfaldt andres hunde, nu nøjes hun med at brumme og rejse børster
Balder har så fordelen af at hun passer godt på ham, næsten for godt.
En Labhvalp på Engen den anden dag måtte ejerne gå videre med fordi hun brummede
for meget af den, så blev de nervøse

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 08-07-10 12:43

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen
> http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=54616
>
> /Jens

Han er stadig en nuserbasse. Kært ansigt han har.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats