HP jetscanner 4470c driver/software
Fra : IKJ

Dato : 07-07-10 17:55

Min HP jet scanner 4470c er lidt gammel men velfungerende på XP

Siden skift af styresystem til Windows 7 home, virker 4470c ikke længere
(eller kun kortvarigt)

Når man Googler er der umiddelbart heller ikke hjælp at hente

Er der nogen som har fundet en løsning på dette?

Mvh IKJ

Fra : Ole C

Dato : 07-07-10 18:40

IKJ skrev blandt andet:

> [...]
>
> Når man Googler er der umiddelbart heller ikke hjælp at hente
>
> Er der nogen som har fundet en løsning på dette?

Har du prøvet med Vista-drivere - hvis de altså findes?
Ellers er det nok på tide at skifte - enten tilbage til XP eller ny
scanner....

--
vh
Ole C

Fra : Allan Vebel

Dato : 07-07-10 20:51

IKJ skrev:

> Min HP jet scanner 4470c er lidt gammel men
> velfungerende på XP
>
> Siden skift af styresystem til Windows 7 home,
> virker 4470c ikke

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/DriverDownload.jsp?prodNameId=28453&lang=en&cc=dk&prodTypeId=15179&prodSeriesId=28442&taskId=135

siger at der kun findes drivere op til XP.

Tillykke! Du skal have en ny scanner

--
Allan Vebel
http://vebel.dk

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 07-07-10 21:53

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> siger at der kun findes drivere op til XP.

Måske ikke nødvendigvis.
Jeg har selv haft samme scanner og havde problemer ved skift til Vista.
Men så var der et program, som hedder vuescan. I det findes der drivere til
diverse scannere, som ikke understøttes efter xp.
Det gav mig ikke samme muligheder, som med den software, som HP lavede, men
den grundlæggende scanning virkede. Så mon ikke den også gør det i Win 7.

Kurt

Fra : Pico

Dato : 07-07-10 22:27

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> men den grundlæggende scanning virkede. Så mon ikke den også gør det i Win

Jeg kan tilslutte mig Kurts mening om "Vuescan". Datteren har en oldnordisk
Agfa skanner der slet ikke fås drivere til nyere OS, men hun er rigtig glad
for den så jeg prøvede med Vuescan til Vista, virker fint. Du kan prøve det
gratis her:

http://vuescan.dk.malavida.com/d6464-download-gratis-windows

eller her:

http://www.hamrick.com/

--
MVH
Pico

Fra : Allan Vebel

Dato : 07-07-10 23:03

Kurt B. Andersen skrev:

> Måske ikke nødvendigvis.
> Jeg har selv haft samme scanner og havde
> problemer ved skift til Vista.

Det er ellers et glimrende link til at dokumentere
over for hustruen at man skal have en ny scanner

Jeg gider ikke at rode med gammel hardware, der
ikke kan fås drivere til - og så har jeg også chance
for at finde noget der er bedre end det jeg har i
forvejen.

Sidst jeg skiftede scanner, fik jeg mulighed for at
scanne direkte til pdf og farvelaser via netværket
- det kunne den gamle ikke, og hustruen er også
godt tilfreds med de nye muligheder.

Her ser jeg muligheder fremfor begrænsninger.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk

Fra : IKJ

Dato : 08-07-10 14:11

> [...]
>
> Når man Googler er der umiddelbart heller ikke hjælp at hente
>
> Er der nogen som har fundet en løsning på dette?

Tak til gruppen for alle svarene!

Vuescan kunne heller i klare problemet så nu er der indkøbt ny skanner.

hilsen og tak IKJ