UBU 10.04 "små streger forsvundet"
Fra : Lyrik

Dato : 04-07-10 00:34

Når man tilslutter sig et netværk, er der små linier med stigende
længde i øverste taskbar, en lille trekant af linier som med stigende
og faldende styrke viser forbindelsens lødighed.

Dette udmærkede symbol er forsvundet fra min taskbar?!

Hvordan får jeg det igen?

Tillægsspørgsmål:
"Er der et systemværktøj som gennemtrawler systemet for fejl og
unøjagtigheder og retter dem?"

Jens

Fra : Jan Birk

Dato : 04-07-10 08:18

> Dette udmærkede symbol er forsvundet fra min taskbar?!
>
> Hvordan får jeg det igen?

Jeg fjernede 'Notification Area' fra Panelet og indsatte det igen....

http://www.ubuntugeek.com/possible-solutions-to-fix-the-missing-network-manager-icon-in-ubuntu-9-10.html#more-3506

> Tillægsspørgsmål:
> "Er der et systemværktøj som gennemtrawler systemet for fejl og
> unøjagtigheder og retter dem?"

Har ikke prøvet dette så ved ikke om det virker, men der er:

System -> Administration -> Systemoprydning

/Jan

Fra : Lyrik

Dato : 04-07-10 15:01

On 4 Jul., 09:17, Jan Birk <jan.b...@invalid.domain.null> wrote:

> [...]
>
> Har ikke prøvet dette så ved ikke om det virker, men der er:
>
> System -> Administration -> Systemoprydning

Jeg takker! Et højreklik på task baren og statusfelt fixede
problemet.

jens