Honda CB 250 RS
Fra : Kurt E. Jensen

Dato : 03-07-10 14:00

Har nogen en tank liggende som de gerne vil sælge, maskinen er fra, 84, jeg
regner med den er utæt, da der kommer benzin ud, ved en gennemgående boldt,
på det bagerste af tanken, lige under forkanten af sædet.

Kurt Jensen
Odense

Fra : Ulvir

Dato : 03-07-10 17:55

"Kurt E. Jensen" <kurtj@galnet.dk> skrev i meddelelsen
> Har nogen en tank liggende som de gerne vil sælge, maskinen er fra, 84,
> jeg regner med den er utæt, da der kommer benzin ud, ved en gennemgående
> boldt, på det bagerste af tanken, lige under forkanten af sædet.

Prøv dk.marked.privat.motorcykel gruppen

Fra : Ulvir

Dato : 03-07-10 19:25

"Ulvir" <bonzodoodog@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> "Kurt E. Jensen" <kurtj@galnet.dk> skrev i meddelelsen
>
> Prøv dk.marked.privat.motorcykel gruppen

Nå, det har du gjort..

Fra : Richard

Dato : 04-07-10 05:17

On 3 Jul., 14:59, "Kurt E. Jensen" <ku...@galnet.dk> wrote:
> Har nogen en tank liggende som de gerne vil sælge, maskinen er fra, 84, j

Du finder lige nu et udvalg i mange farver på http://bike-teile.de/

Måske også lige din?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK