Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Jyske bank budgetprogram
Fra : Allan M

Dato : 02-07-10 21:35

Nogen her som ligger inde med Jyske bank's budgetprogram som er "udgået" til
fordel for netbank ?
Syntes det havde nogle gode fordele som min netbank ikke tilbyder.

Eller nogen alternativer til netbank budgetprogrammer ?

Allan

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 05-07-10 13:01

"Allan M" <am@allanm.dk> skrev i meddelelsen
> Nogen her som ligger inde med Jyske bank's budgetprogram som er
> "udgået" til fordel for netbank ?

Desværre ikke - Danske Bank er gået samme vej - så jeg bruger et gammelt
budgetprogram fra den tidligere BG Bank

Men jeg kan se at Nykredit har et - jeg har ikke prøvet det:

http://www.nykredit.dk/informationsSide.do?iwID=/privat/informationsside/bank/privatbudget.xml

Men ellers søg på Google efter "gratis budgetprogram" - der er en del
hits.

Jan

Fra : Allan M

Dato : 05-07-10 21:19

> Desværre ikke - Danske Bank er gået samme vej - så jeg bruger et gammelt
> budgetprogram fra den tidligere BG Bank

Er der det til at hente nogle steder ?

> http://www.nykredit.dk/informationsSide.do?iwID=/privat/informationsside/bank/privatbudget.xml

Prøvet det hurtigt men det virkede alt for omfattende.

> Men ellers søg på Google efter "gratis budgetprogram" - der er en del
> hits.

Ja men ikke helt som jeg vil ha' dem

Allan

Fra : Ole C

Dato : 05-07-10 21:44

Allan M skrev blandt andet:

> Ja men ikke helt som jeg vil ha' dem

Her kan du hente forskellige skabeloner til Excel:
http://www.excel-regneark.dk/?pageIDX=28
Men du kan jo også selv "bygge" det. Når man først fatter i systemet, er det
faktisk ikke så svært - og ellers er der måske hjælp at hente i
dk.edb.regneark

--
vh
Ole C

Fra : Allan M

Dato : 06-07-10 18:59

> Her kan du hente forskellige skabeloner til Excel:

Jeg har selv lavet adskillige Excelark til budget og jeg har prøvet temmelig
mange gratisprogrammer - inkl. netbanken.
Det jeg savner ved Jyske Bank budgetten var at der var en funktion som kunne
vise det faktiske budget og det beregnet budget på månedsbasis.

Den funktion har jeg ikke kunne finde i andre programmer endnu.

Mvh. Allan

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-07-10 21:30

"Allan M" <am@allanm.dk> skrev i meddelelsen
> Er der det til at hente nogle steder ?

Næppe - det er en BG Finans CD, som man kunne få i den gamle BG Bank -
så du skal nok finde en, der var kunde dengang, og stadig har CD'en -
udover Budget ligger der også nogle (nu forældede) skatteberegninger og
andre programmer i den stil - det meste er forældet - men budgetdelen
virker fint - kan lave et budget, hvor man selv definerer, hvad der er
af indtægter og udgifter - alt ialt simpelt og nemt at have med at gøre,
men opfylder mine behov fint.

Jan

Fra : Homer

Dato : 14-08-10 01:22

On Jul 2, 10:35 pm, "Allan M" <a...@allanm.dk> wrote:
> [...]
> Syntes det havde nogle gode fordele som min netbank ikke tilbyder.
>
> Eller nogen alternativer til netbank budgetprogrammer ?

Jeg har Jyske Banks budgetprogram liggende hvis det er.
Kan dog ikke få til at virke i Win7