Hjælp Til BF2142 Admin Programmer Til ens ~
Fra : Lars S. Jensen

Dato : 02-07-10 13:54

Hejsa

De Claner jeg har været med i , de kun flytte mig fra PAC Til EU og
omvendet,
Hvad program bruger de , hvor man ka flytte rundt på spillerene ?????

Det eneste jeg har hørt om er 2142cc........

Mvh.

Lars

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 02-07-10 16:04

Den 02-07-2010 14:54, Lars S. Jensen skrev:
> [...]
> Hvad program bruger de , hvor man ka flytte rundt på spillerene ?????
>
> Det eneste jeg har hørt om er 2142cc........

er også det eneste der findes ligsom der også kun findes et til BF2. Med
mindre man lejer hos multiplay.co.uk de har lidt deres eget system uden
2142CC.

Hygge

AngelFire