Ny PC
Fra : Erik

Dato : 28-06-10 18:21

Jeg har en delvis hjemmebygget PC, som jeg vil have skiftet ud. - Det
skyldes, at den 3½ år gamle PC er for langsom, og at den larmer for meget.
- Den nye skal ikke bruges til spil, men til film, som ekstra TV, til
billedbehandling, tekstbehandling og almindelig surfing.
- Jeg tænker umiddelbart på en HP eller Acer, men er også opmærksom på en PC
fra Føniks, hvor man selv kan bestemme komponenterne. - Er der nogen
erfaring i gruppen med en PC derfra?
Mine umiddelbare krav til en ny PC er: den skal være hurtig, den skal være
stabil og den skal være stille!
Er der nogen forslag??
Mvh
Erik

Fra : Mads

Dato : 28-06-10 20:43

On Mon, 28 Jun 2010 19:21:02 +0200, "Erik" <erik.kirkeby@gmail.com>
wrote:

>- Jeg tænker umiddelbart på en HP eller Acer, men er også opmærksom på en PC
>fra Føniks,

Mit råd er at finde en anden butik end Føniks
http://www.trustpilot.dk/review/www.foeniks-computer.dk

Fra : Kenneth

Dato : 30-06-10 12:27

Mads wrote:
> Mit råd er at finde en anden butik end Føniks
> http://www.trustpilot.dk/review/www.foeniks-computer.dk

Jeg har ikke selv handlet med dem, men efter hvad jeg har
hørt om dem, så er der rigtig mange problemer med dem
ved reklamationer, og dette bliver jo så bekræftet ved
læsning af ovenstående side.

Med Venlig Hilsen
Kenneth

Fra : Niels Lund

Dato : 29-06-10 14:47

Har før handlet hos dem , kun +++++++++++++ herfra de holder hvad de lover.
Niels Lund

Fra : Sørensen

Dato : 02-07-10 08:06

"Erik" skrev
, men er også opmærksom på en PC
> fra Føniks, hvor man selv kan bestemme komponenterne. - Er der
> nogen erfaring i gruppen med en PC derfra?

Glem Føniks, min svigerfar købte en pc der og omstændighederne
ved efterfølghende reklamation vil jeg spare jer for da det er en
lang roman, men den korte version er:
absolut ikke acceptabel service.

vh.
Sørensen

Fra : Hagar

Dato : 03-07-10 07:57

"Erik" <erik.kirkeby@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> erfaring i gruppen med en PC derfra?
> Mine umiddelbare krav til en ny PC er: den skal være hurtig, den skal være

Jeg vil da varmt anbefale Topdata, selv om de har et par sure opstød
http://www.trustpilot.dk/review/www.topdata.dk
Jeg har en Pc der er købt hos dem, den bruges til lidt af hvert, og den har
stort set kørt 24/7 i de 7 år jeg har haft den.

Kim