Har fået nyt grafikkort
Fra : Jørgen

Dato : 22-06-10 12:27

Hejsa

Jeg har fået et nyt grafikkort, og når jeg afspiller div. avi filer
mediaplayer og vlc player er der næsten kun grønne striber på, er
der en der kan fortælle mig hvad der er galt?

Gspot fortæller at alle codec er installeret, så forstå ikke helt
hvad der galt, der var ingen problem med det gamle kort...

Korten er en Asus EAH5770 CUcore

Mvh
Jørgen
Jørgen

--
--------------------------------- --- -- -
Posted with NewsLeecher v4.0 Beta 19

Fra : John V.

Dato : 25-06-10 19:38

Den 22-06-2010 13:26, Jørgen skrev:
> [...]
>
> Gspot fortæller at alle codec er installeret, så forstå ikke helt
> hvad der galt, der var ingen problem med det gamle kort...

Forkert driver?

Malermester
John Vedsegaard
www.taform.dk

Fra : Jørgen

Dato : 29-06-10 11:51

Hva mener du med forkert driver?

Bruger den driver der følger med, hvilken skal jer ellers bruge?

Mvh
Jørgen

--
--------------------------------- --- -- -

Fra : Bjarne K.

Dato : 02-07-10 11:44

"Jørgen" <mig@selv.dk> wrote in message
> Hva mener du med forkert driver?
>
> Bruger den driver der følger med, hvilken skal jer ellers bruge?
>
> Mvh
> Jørgen

Den nyeste fra AMD

http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx

Man mister som regel lidt, ved at køre med AMDs egne drivere. (f.eks nogle
funktioner i det medleverede leverandør diag/system software, som ikke
funker)

Til gengæld har man de nyeste drivere

Bjarne K.