Kan i hjælpe.
Fra : Karsten Nielsen

Dato : 18-06-10 23:17

Hejsa i gruppen.

I de gode gamle amiga dage var der et spil som hed noget i retning
af.: Gianna sister" jeg ved at det også er blevet lavet til pc, men
har bare ikke kunne finde det nogen steder.
Nogen som har et godt forslag.

Mvh Karsten

Fra : Dal

Dato : 19-06-10 05:05

Det findes til pc, men tror du skal bruge en emulator, f.eks mame eller
snes.
søg lidt med google.

/dal

Fra : Mads

Dato : 19-06-10 15:46

On Sat, 19 Jun 2010 00:17:02 +0200, Karsten Nielsen
<k-nielsen@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>af.: Gianna sister" jeg ved at det også er blevet lavet til pc, men
>har bare ikke kunne finde det nogen steder.

En gratis PC version
http://www.pcgaming.ws/viewgame.php?game=giana_sisters_32k

( virker dog ikke med en 64bit Windows )

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-06-10 15:24

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i meddelelsen
> ( virker dog ikke med en 64bit Windows )

- og heller ikke med en 32 bit Win 7 - men kører fint på XP

Jan

Fra : Laziter

Dato : 19-06-10 14:10

"Karsten Nielsen" <k-nielsen@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> af.: Gianna sister" jeg ved at det også er blevet lavet til pc, men
> har bare ikke kunne finde det nogen steder.

C64 versionen er klart den bedste af dem.
Måske ikke så grafisk flot som på Amigaen, men stadig bedre efter min
mening.
Du kan finde en C64 emulator her:
http://viceteam.org/

Og spillet finder du på denne side:
http://www.c64.com/ (søg på siden efter 'Giana')

Skal det være til PC, så finder du en udgave her:
http://www.classic-retro-games.com/Great-Giana-Sisters_58.html

Lige til sidst og for dem der er vild med musikken fra C64 versionen:
http://www.youtube.com/watch?v=XKkmyMKbPKE

Mvh
Benjamin