der er godt nok gang i dette forum :o)
Fra : hoemosen

Dato : 16-06-10 12:24

ingen bud??

Fra : Andersen [3650]

Dato : 16-06-10 21:27

Ja du pisker godt nok en voldsom stemning op.
Shhhyyyyyyssssss vi holder siesta.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-10 22:29

Bare vent til sæsonen starter...

Per.

Fra : René Løweneck

Dato : 20-06-10 10:04

Hej Per !

> Bare vent til sæsonen starter...

Øv, jeg har en vintervogn. Så den kan jeg ikke bruge (den der med
sæsonstart) ))

René Løweneck
http://www.loweneck.dk/rene/default.asp?PG=51
Land Rover Discovery II TD5 - The best 4x4xfar

Fra : Jens Olsen

Dato : 20-06-10 11:48

On Sun, 20 Jun 2010 11:04:21 +0200, René Løweneck <rene@loweneck.dk>
wrote:

>Hej Per !

>Øv, jeg har en vintervogn. Så den kan jeg ikke bruge (den der med
>sæsonstart) ))

Og mit telt er klar - og har været klar i over en måned, men det er
vejret ikke!

Jens

Fra : Jens

Dato : 17-06-10 11:37

"hoemosen" <skbvej@hotmail.com> wrote in message
> ingen bud??

"Nyhedsgrupper" er ikke det mest tilgængelige for hr. og fru. Jensen. Det
hører fortiden til og er nok af mange opfattet som lidt for nørdet. Så i
takt med at der opstår flere og flere fora på diverse, i dette tilfælde,
campingsider, vil trafikken her på det ellers så udemærkede "news net" nol
efterhånden gå mod "nul".

Jeg har endnu ikke set en eneste "operativ-system-installation" af nyere
dato hvor der automatisk kommer en nyheds-klient med - i Windows-7 er der
end ikke en mail-klient med - den skal man hente hos Microsoft (Windows
Live) og Outlook fra officepakken understøtter ikke news net.

Vi må nok snart ty til campingferie.dk eller DCU.dk eller .....

/Jens

Fra : Carsten Stage

Dato : 17-06-10 12:04

Jens wrote:

> "Nyhedsgrupper" er ikke det mest tilgængelige for hr. og fru. Jensen.
> Det hører fortiden til og er nok af mange opfattet som lidt for
> nørdet.

Hmmm, uanset at der er stort fokus på http, så er nntp stadig langt
hurtigere. Fortiden - nja, det er i sin oprindelige meget ældre end hele den
grafiske del af nettet, men der er stadig en del aktivitet i flere grupper.
Ellers er der jo Google adgangsvejen til usenet, men den er klumper,
sammenlignet med

> Så i takt med at der opstår flere og flere fora på diverse, i
> dette tilfælde, campingsider, vil trafikken her på det ellers så
> udemærkede "news net" nol efterhånden gå mod "nul".

Det er det nok ingen tvivl om, desværre. Så skal man til at søge
oplysningerne flere forskellige steder, hvilket er temmelig usmart.

> [...]
> Windows-7 er der end ikke en mail-klient med - den skal man hente hos
> Microsoft (Windows Live) og Outlook fra officepakken understøtter

Vista tilbyder default Windows Mail (afløseren for Outlook Express), som er
en brugbar newsklient. Jeg ved ikke om det også gælder for Win7.

> Vi må nok snart ty til campingferie.dk eller DCU.dk eller .....

Det er netop det, der er problemet. Man er næsten nødt til at følge med på
mange sites, i stedet for at debatterne kunne være samlet her... :(

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Sten Bo

Dato : 20-06-10 11:18

"Carsten Stage" <camping@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det er netop det, der er problemet. Man er næsten nødt til at følge med på
> mange sites, i stedet for at debatterne kunne være samlet her... :(

Det er da godt, at man med Outlook har et "klik" der hedder, Følg med, der
markerer ulæste som læst.

Godt nok ærgerligt at gruppen bruges så lidt. Både hurtigt og overskuelig.
Mon det ville hjælpe hvis der kunne vedhæftes jpg? Ikon /link der hentede
billedet hvis man ville se det rigtigt.

Jeg ved godt - men hvis nu der eksisterede serverplads og det rent praktisk
kunne lade sig gøre?

Det her ER, så vidt jeg ved eneste helt uafhængie medie, der fik knækket i B
B KIm Hansen tiden.

Jeg er sikker på at alle de kommercielle incl DCU der stiller forum til
rådighed er temmelig bevidste om dettes eksistens.

Det er vel heller ikke SÅ svært at få O E til at hente nyhedsgr.