Hjælp til nyt grafikkort
Fra : Jørgen

Dato : 11-06-10 14:05

Hej alle.

Har brug for lidt vejledning til køb af nyt grafikkort...

Det skal være Nvidia pci expres og skal gerne kunne køre de nye
spil, og må heller ikke koste en bondegård...

På forhånd tak for hjælpen

Mvh
Jørgen

--
--------------------------------- --- -- -
Posted with NewsLeecher v4.0 Beta 19

Fra : Bjarne K.

Dato : 11-06-10 21:37

"Jørgen" <mig@selv.dk> skrev i meddelelsen
> Hej alle.
>
> Har brug for lidt vejledning til køb af nyt grafikkort...
>
> Det skal være Nvidia pci expres og skal gerne kunne køre de nye
> spil, og må heller ikke koste en bondegård...

GT260 og op efter. Jeg kan se at der er kommet nogle nye kort i der hedder
GTX 4xx. Dem har jeg dog slet ikke set nogle tests af endnu, men det hænger
nok sammen med at jeg selv lige har købt et nyt kort (ati naturligvis
), og derfor ikke har haft brug for at læse diverse tests.

Bjarne K.