DropDown funktionen
Fra : Kurt G

Dato : 10-06-10 10:54

Jeg bruger en Combobox, hvor jeg gerne vil gøre noget i det øjeblik
dropdown'fanen' lukker.
Jeg lukker den normalt ved at trukke på 'enter' og bruger ikke musen.
Det kan jeg ikke finde nogen event for.

Hvad kan jeg gøre ?

Mvh Kurt

Fra : Michael Haase

Dato : 12-06-10 10:51

Kurt G skrev dette den 10-06-2010 11:54:
> [...]
> dropdown'fanen' lukker.
> Jeg lukker den normalt ved at trukke på 'enter' og bruger ikke musen.

Hvis det er den indbyggen TCombobox, så mener jeg at der er en event som
hedder OnCloseUp, som bliver trigget når "fanen" lukker.

--
Michael Haase

Fra : Kurt G

Dato : 12-06-10 11:49

"Michael Haase" <micvans@netscape.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvis det er den indbyggen TCombobox, så mener jeg at der er en event som
> hedder OnCloseUp, som bliver trigget når "fanen" lukker.
>
> --
> Michael Haase

Jeg har været inde at kontrollere og fandt den ikke.
Det kan godt undre, for der er jo en 'OnDropDown' men altså ikke den
modsatte.
Det er en gammel D5, så det kan være, at den er kommet til senere!

Mvh Kurt

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 13-06-10 06:57

"Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> wrote in message

> Det er en gammel D5, så det kan være, at den er kommet til senere!

Ja, i version 6.