Lønadministration
Fra : Søren Fisker

Dato : 09-06-10 15:31

Hej Gruppe!

Vi er et tømrerfirma, som beskæftiger 20 svende.
Vi ønsker at skifte lønadministration fra Dataløn (fra MultiData)
til en alternativ lønadministrator.

Mon nogen iblandt jer, har et forslag?

Hilsen Søren

Fra : Karina

Dato : 09-06-10 19:14

> Vi er et tømrerfirma, som beskæftiger 20 svende.
> Vi ønsker at skifte lønadministration fra Dataløn (fra MultiData)
> til en alternativ lønadministrator.
>
> Mon nogen iblandt jer, har et forslag?

Letløn? De er i hvert fald gratis at bruge...

Mvh
Karina

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 09-06-10 20:18

> Vi er et tømrerfirma, som beskæftiger 20 svende.
> Vi ønsker at skifte lønadministration fra Dataløn (fra MultiData)
> til en alternativ lønadministrator.
>
> Mon nogen iblandt jer, har et forslag?

Hvad bruger I af system i forvejen?
Hvis I bruger C5, så er det relativt enkelt og billigt at komme i gang.
7.000 kr for lønsystemet og yderliger 1-2 dages undervisning a 7.000 kr.
Driftomkostningerne vil være 16% af de 7.000 + et vedligeholdelsesabb. til
7.500 kr om året for at alle opdateringer er lagt ind i tide og at der
udsendes mail, når der sker nyheder, ændringer eller andet, du skal huske
eller tage højde for. Min mail er gyldig, hvis du vil have et formelt
tilbud, men andre kan tilbyde det samme.

Det vil tjene sig ind første år i forhold til Dataløn.

Mvh Maria

Fra : vistas

Dato : 10-06-10 08:15

On 9 Jun., 21:18, "Maria Frederiksen" <m...@easyfrag.dk> wrote:

> [...]
> tilbud, men andre kan tilbyde det samme.
>
> Det vil tjene sig ind første år i forhold til Dataløn.

Se på danløn det er et fornuftige valg. det koster ikke andet end 15
ex moms pr. lønsedler.

Mvh.
Vistas

Fra : Søren Fisker