Unsupported HW
Fra : Ivar Madsen

Dato : 09-06-10 15:42

Jeg køre med Mandriva, og nederst i højere hjørne er der en gennemsigtig
firkant, hvori der står

AMD Unsupported hardware

Jeg kan ikke få lydkortet på bundkortet til at virke, det er et

ASUS P6T, P6T SE

Jeg mener at jeg har slået lydkortet fra i BIOS, så derfor så tror jeg ikke
at det er det, der gør det, men hvordan finder jeg ud af hvad det er?

Ivar Madsen

Fra : Søren A Christensen

Dato : 09-06-10 18:43

Ivar Madsen wrote:
> [...]
>
> Jeg mener at jeg har slået lydkortet fra i BIOS, så derfor så tror jeg ikke
> at det er det, der gør det, men hvordan finder jeg ud af hvad det er?

Klikker på boxen ?

/SAC

Fra : Ivar Madsen

Dato : 09-06-10 18:51

Søren A Christensen wrote:

> Klikker på boxen ?

Hvis det havde været så simpelt, så havde jeg gjort det for længst,,,

Ivar Madsen