Pelles vægt ?
Fra : pellemanden

Dato : 05-06-10 06:32

Hej
Er der nogle herinde som har en voksen Brite han?
Min Pelle er på skrump, og mit mål er ca. 7 kg. men jeg kender nogle
som siger det er alt for meget, så jeg vil gerne høre jeres mening.

Vh
Jytte

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-06-10 14:30

"pellemanden" <mismerkur@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Hej Jytte.

Jeg har desværre ingen erfaring med British Shorthair. Det er nogle rigtig
dejlige "bamsekatte" og sikken en smuk pels de har.

Du kan imidlertid læse her hvad en opdrætter af Briter skriver om
størrelsen. Det er så godt nok en blanding af den gamle race der var meget
stor og den nye race der er mindre.:

http://www.british-shorthair.dk/?id=315200

Så det du skriver om Pellemandens vægt skulle da vist være meget passende.

PS. OT OT. Jeg kan ikke huske om det er dig der jævnligt ser Anelise S.
Nielsen. Hun har ikke skrevet i grupperne i lange tider, så jeg er da lidt
nervøs for om der skulle være sket noget med hende. Jeg savner hendes indlæg
meget.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 05-06-10 22:22

> [...]
> Nielsen. Hun har ikke skrevet i grupperne i lange tider, så jeg er da lidt
> nervøs for om der skulle være sket noget med hende. Jeg savner hendes

Kære Tove
nej jeg er stadig "fit for fight", og det er alle fire misser (og de to
labber) heldigvis også, men jeg har skiftet internetudbyder og kan
derfor ikke længere abonnere på TDC´s nyhedsgrupper, og jeg synes, det
er lidt bøvlet at skrive via kattegruppens newsreader (fordi jeg aldrig
kan huske mine log ind-oplysninger) - men jeg læser med i kattegruppen
næsten dagligt, det samme gælder hundegruppen.
Dejligt at være savnet
PS: nej, det er ikke dén Jytte, jeg kender, men JB, som også bor i
Lohals, men hun er vist heller ikke så aktiv herinde mere.

mange hilsner, Anelise

Med venlig hilsen
Anelise Schou Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Allan F

Dato : 06-06-10 15:48

"Anelise Schou Nielsen" <aneliseKATTE@BAKKEmail.dk> skrev i en meddelelse

> jeg har skiftet internetudbyder og kan
> derfor ikke længere abonnere på TDC´s nyhedsgrupper, og jeg synes, det
> er lidt bøvlet at skrive via kattegruppens newsreader

Din nye udbyder har garanteret de samme grupper - det er bare din
news-udbyder der hedder noget andet. F.eks. news.galnet.dk er min. Hvis du
har arrownet, hedder den news.arrownet.dk osv.

Allan F

Fra : Tove Krieger

Dato : 06-06-10 18:16

> [...]
> PS: nej, det er ikke dén Jytte, jeg kender, men JB, som også bor i
> Lohals, men hun er vist heller ikke så aktiv herinde mere.

Heeej Anelise.

Du må have hørt stenen der faldt fra mit hjerte - gudskelov at der ikke er
sket dig noget. Det er det vigtigste.

Du havde altid så meget brugbart på hjerte, så du må altså skrive dine
login-oplysninger ned så du kan huske dem

Jeg tror at vi er nogle stykker dig savner dig, så det ville være dejligt
hvis du kom tilbage til os.

Dejligt at høre at Sally, Sia og misserne har det godt, men de får jo også
den ultimative pleje hos dig.

De bedste hilsener fra Mini og mig.
Tove.

P.S. Jeg har jo også TDC som udbyder, men samtidig har jeg også det gamle
Sunsite (nu dotsrc.org) og deres nyhedsserver hedder news.dotsrc.org. Det er
den jeg pt bruger, og der kan du også abonnere både på hunde og kattegruppen
på Usenet. (Det var bare et forslag - hehe)

Fra : Anelise

Dato : 06-06-10 18:51

"Tove Krieger" <missminimiv@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> er den jeg pt bruger, og der kan du også abonnere både på hunde og
> kattegruppen på Usenet. (Det var bare et forslag - hehe)

hej igen Tove

tak for tippet, nu er jeg med igen via "din" nyhedsserver, både i katte- og
i hundegruppen.
Vi høres ved

mvh
Anelise

Fra : Tove Krieger

Dato : 06-06-10 18:55

"Anelise" <anelise@mail.telenor.dk> skrev i meddelelsen

> "Tove Krieger" <missminimiv@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> hej igen Tove
>
> tak for tippet, nu er jeg med igen via "din" nyhedsserver, både i katte-
> og i hundegruppen.

HERLIGT !!!

> Vi høres ved

Nemli' det er lige det vi gør. :-