eComStation 2.0 GA er nu på banen.
Fra : Allan

Dato : 24-05-10 21:27

Ja, man skulle jo tro, det var løgn; men den er god nok.
I fredags startede Mensys med frigivelsen af eComStation 2.0.

Alle der har eller har haft en Software Subscription til eCS 1.2
er berettiget til 2.0GA

Mensys startede med at emaile keys og links for download ud
til kunderne - men dette er åbenbart en manuelt arbejde, så det
tager nogek et par (hver-)dage, inden alle har fået den.

Så, miraklernes tid er alligevel ikke forbi endnu

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-05-10 21:57

Den 24-05-2010 22:26, Allan skrev:

> Ja, man skulle jo tro, det var løgn; men den er god nok.
> I fredags startede Mensys med frigivelsen af eComStation 2.0.

Faktisk allerede i onsdags (eller før), men det var ikke
nemt at finde siden.

Og selvom det hed sig, at den ville blive frigivet inden
Warpstock, så stod der intet på ecomstation.com før fredag
(var det vist). Altså en uges tid efter. Men de har vel ikke
haft tid nok til at forberede sig.

> Mensys startede med at emaile keys og links for download ud
> til kunderne - men dette er åbenbart en manuelt arbejde, så det
> tager nogek et par (hver-)dage, inden alle har fået den.

Og det er vel også kommet bag på Mensys, for ellers havde de
vel klargjort e-mailene i god tid, så der bare skulle
klikkes på en knap for at sende dem på releasedagen.

Nå, men hvorom alting er, så er jeg da spændt på resultatet.

Og så er det jo sjovt at se, at min subscription blev tegnet
d. 23/3-2006. På det tidspunkt havde den endelige version
været i støbeskeen længe, og der havde været flere
udsættelser, så jeg havde ventet med at tegne subscription.
Men nu var jeg langt om længe sikker på, at den ville den
komme inden for det næste år. Ak!

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Det nemmeste komma:

Fra : Allan

Dato : 24-05-10 23:35

On Mon, 24 May 2010 20:56:51 UTC, Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

> Faktisk allerede i onsdags (eller før), men det var ikke
> nemt at finde siden.

Well, den blev jo frigivet som sådan sidste weekend på WarpStock,
hvor alle deltagende kunne få den udleveret.

Jeg mente, at de fra fredag begyndte at udsende keys og links til
download.

> Og selvom det hed sig, at den ville blive frigivet inden
> Warpstock, så stod der intet på ecomstation.com før fredag
> (var det vist). Altså en uges tid efter. Men de har vel ikke
> haft tid nok til at forberede sig.

Nej, kun 5 år :-/

> Og det er vel også kommet bag på Mensys, for ellers havde de
> vel klargjort e-mailene i god tid, så der bare skulle
> klikkes på en knap for at sende dem på releasedagen.

Jeg tror det kom bag på os alle, at de pludseligt frigav et produkt,
med så mange udstående ting, der burde rettes.......

> Nå, men hvorom alting er, så er jeg da spændt på resultatet.

> Og så er det jo sjovt at se, at min subscription blev tegnet
> d. 23/3-2006.

Tja, min er fra året før

Vi får dog GA'en alligevel !

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-05-10 09:39

Den 25-05-2010 00:34, Allan skrev:

> Jeg mente, at de fra fredag begyndte at udsende keys og links til
> download.

Nu er min kommet. Men øv, man skal hente tre cd'er. En eller
anden burde fortælle dem, at cd'er er yt, og at man i dag
bruger dvd'er. Nu skal der ofres 3 afgiftsbelagte skiver i
stedet for én.

Nå, men jeg glæder mig nu alligevel til at se resultatet,
når jeg får tid engang i næste uge.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå virus og andet snavs på computeren:

Fra : Allan

Dato : 30-05-10 16:42

On Sat, 29 May 2010 08:38:48 UTC, Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

> Nu er min kommet. Men øv, man skal hente tre cd'er. En eller
> anden burde fortælle dem, at cd'er er yt, og at man i dag
> bruger dvd'er. Nu skal der ofres 3 afgiftsbelagte skiver i
> stedet for én.

Du kan jo brænde dem en ad gangen på en RW, hvis du vil
spare penge

Fra : Peter Jespersen

Dato : 05-06-10 12:17

Allan wrote:

> [...]
> tager nogek et par (hver-)dage, inden alle har fået den.
>
> SÃ¥, miraklernes tid er alligevel ikke forbi endnu

Ja jeg blev godt nok også overrasket da der var brev fra Mensys - men har da
hentet skidtet og kører det virtuelt (VirtualBox). Kan vel bedst beskrives
som eCS 1.0 done right. Bootable JFS er dog en behagelig tilføjelse.

--
Live long and prosper...