Sunsite server, news.dotsrc.org, er stadig~
Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 21-05-10 06:57

Hej

I går var news.dotsrc.org meget sløv. Op til seks timer
for visse indlæg. I dag er det meget bedre. Kun
en lille halv time tog det med et af mine sidste.

(Dette indlæg sendt via news.inet.tele.dk)
--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Fra : Steen

Dato : 21-05-10 09:10

Herluf Holdt, 3140 <herlufholdtFJERN@privat.dk> wrote:

> [...]
> for visse indlæg. I dag er det meget bedre. Kun
> en lille halv time tog det med et af mine sidste.
>
> (Dette indlæg sendt via news.inet.tele.dk)

Jeg bruger kun dotsrc når eternal-september er nede, og det er sjældent

Fra : Poul Christensen

Dato : 21-05-10 17:34

isteen@gmail.com (Steen) wrote in news:1jiu6mr.1r25i11e7q2gyN%
isteen@gmail.com:

> Jeg bruger kun dotsrc når eternal-september er nede, og det er sjældent

Herluf spørger vist ikke hvilken newsserver vi bruger

mvh poul christensen

Fra : Steen

Dato : 21-05-10 22:31

Poul Christensen <poulchr03xdelx@ofir.dk> wrote:

> isteen@gmail.com (Steen) wrote in news:1jiu6mr.1r25i11e7q2gyN%
> isteen@gmail.com:

> Herluf spørger vist ikke hvilken newsserver vi bruger
>
> mvh poul christensen

Herluf kunne måske bruge en lille forbrugeroplysning, ellers var
dotsrc-brugere sikkert klar over indholdet i Herlufs post

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 21-05-10 23:17

Steen skrev:

> Herluf kunne måske bruge en lille forbrugeroplysning, ellers
> var dotsrc-brugere sikkert klar over indholdet i Herlufs post

De godt 35 grupper jeg abonnerer på, har jeg fordelt på
hhv. dotsrc og TDC. Så hvis den ene er "nede", kan jeg
jo bare hoppe over på den anden.

Jeg skrev her, fordi det hænder at en af de flinke
Sunsite-folk læser her, når der er serverproblemer.

--
Herluf :·)

Fra : Erik Olsen

Dato : 21-05-10 23:53

Herluf Holdt, 3140 wrote:

> Jeg skrev her, fordi det hænder at en af de flinke
> Sunsite-folk læser her, når der er serverproblemer.

Jeg plejer at kigge på http://dotsrc.org/, og enkelte gange har jeg
sendt en mail til staff@dotsrc.org. Der er altid kommet ret hurtigt
svar.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Kert Rats

Dato : 26-05-10 15:09

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg bruger kun dotsrc når eternal-september er nede, og det er sjældent

eternal-september er nede i skrivende stund, og det har den været et par
dage. Jeg har skrevet til wolfgang@eternal-september.org, men det har
desværre ikke hjulpet.
Førhen har eternal-september været meget stabil og lynhurtig til at vise ens
indlæg. I løbet af et par sekunder var mine indlæg synlige på
eternal-september.

P.t. bruger jeg Sunsite, der virker fint hos mig.

Venligst

Kert Rats

Fra : Steen

Dato : 26-05-10 19:18

Kert Rats <nat@hestedag.nu> wrote:

> [...]
> eternal-september.
>
> P.t. bruger jeg Sunsite, der virker fint hos mig.

E-S har godtnok hængt lidt i dag, men i det store hele har jeg haft
forbindelse med den hele dagen.....lige minus noget af formiddagen, hvor
Telmore til gengæld var nede

Fra : Kert Rats

Dato : 26-05-10 19:44

> E-S har godtnok hængt lidt i dag, men i det store hele har jeg haft
> forbindelse med den hele dagen.....lige minus noget af formiddagen, hvor
> Telmore til gengæld var nede

Jeg har prøvet e-s mere end 10 gange i dag, og hver gang har serveren ikke
givet respons.

Sunsite, derimod, svarer hver gang.

Venligst

Kert Rats

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-05-10 16:40

"Herluf Holdt, 3140" <herlufholdtFJERN@privat.dk> skrev i meddelelsen
> I går var news.dotsrc.org meget sløv. Op til seks timer
> for visse indlæg. I dag er det meget bedre. Kun
> en lille halv time tog det med et af mine sidste.

Jeg lagde ikke mærke til det - men i dag er den da helt gal - den halve
time hold tidligere på dagen - men nu er det vist meget længere ;-(

Jan

Fra : Hauge

Dato : 21-05-10 22:34

Herluf Holdt, 3140 skrev:
> Hej
>
> I går var news.dotsrc.org meget sløv. Op til seks timer
> for visse indlæg. I dag er det meget bedre. Kun
> en lille halv time tog det med et af mine sidste.

Man får vel hvad man betaler for.. Til tider får man mere end det..

Mvh Hauge

Fra : Allan Vebel

Dato : 22-05-10 00:38

Hauge skrev: