En katteelsker er død
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 18-05-10 17:03

Det er med stor sorg at jeg fortæller at Denise, en dejlig rapkæftet
katteelskende veninde, i dag, stille sov ind efter en kort hæftig kamp mod
kræft.

Denise var altid på kattenes side og mange af jer herinde kender hende, så I
får osse den triste besked

--
Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Eva Schmidt

Dato : 18-05-10 17:13

"Marianne Hellemose" <catsKATTE@BAKKEwebnetmail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> mod kræft.
>
> Denise var altid på kattenes side og mange af jer herinde kender hende, så

Ja, det var sandelig en chokerende besked at få - søde, sjove, kærlige
Denise er her ikke mere.

Men nu kører hun sikkert motorcykel i himlen omgivet af de katte, der er
gået forud.

Æret være hendes minde.

mvh Eva

Fra : Allan G

Dato : 18-05-10 17:16

Tak for update
Denise kan jeg godt huske fra `gamle dage`her i kattegruppen.

Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-05-10 17:48

> [...]
> mod kræft.
>
> Denise var altid på kattenes side og mange af jer herinde kender hende, så

Hej Marianne.

Det er jeg da ked af at høre. Hun var en speciel dame, som alle de
katteelskere hun var i berøring med helt sikkert vil savne.

Æret være hendes minde.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-10 19:25

"Marianne Hellemose" <catsKATTE@BAKKEwebnetmail.dk> skrev i en

> Denise var altid på kattenes side og mange af jer herinde kender hende, så
> I får osse den triste besked

Ja, læste det lige andet sted og hvor er det dog trist. Sådan et skønt
menneske

Et lys for Denise...

Fra : Kate

Dato : 18-05-10 21:39

"Marianne Hellemose" <catsKATTE@BAKKEwebnetmail.dk> wrote in

> [...]
> kort hæftig kamp mod kræft.
>
> Denise var altid på kattenes side og mange af jer herinde kender

Åh, hvor er jeg chokeret.....Jeg måtte lige synke en ekstra gang i
håbet om at det ikke var Den Denise, men det kan jeg jo se andet steds
at det er....

Mine tanker går til Claus og familien lige nu....

Øv, hvor er der mange som får den grimme sygdom. Kender desværre flere
som enten er bukket under eller slås med kræft ;-(

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Lotte Sylvan

Dato : 19-05-10 06:41

> [...]
> Marianne Cat Hellemose
> ***Ailurophil***
>

> can be judged by how its animals are treated

Hvil i fred Denise :'(

Med venlig hilsen
Lotte Sylvan
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lotte Sylvan

Dato : 19-05-10 06:42

Fra : Ladyinred

Dato : 19-05-10 08:06

Tak for orienteringen Marianne.

Det er en meget trist og chokerende at høre.Jeg har tidligere været i en
kattegruppe samen med hende.
Mange varme tanker går til hendes nærmeste - både familie og hendes elskede
misser.

Æret være hedes minde.

Mange hilsner
Birgit

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 20-05-10 12:53

Hvil i fred Denise :'(

VH Pernille

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 21-05-10 17:36

Marianne Hellemose skrev:
> [...]
> kræft.
>
> Denise var altid på kattenes side og mange af jer herinde kender hende, så I

En ringe trøst måske, men hun har levet et liv med mening i, når hun var
god ved de små fantastiske levende og følsomme væsener, som langt fra
alle forstår og tager hensyn til.
Det er noget at være ægte stolt af.
Stakkels katte, som lever videre uden hende.

Bjarne

Fra : Heidi

Dato : 21-05-10 21:57

"Marianne Hellemose" <catsKATTE@BAKKEwebnetmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mod kræft.
>
> Denise var altid på kattenes side og mange af jer herinde kender hende, så

Øv for en trist meddelelse. Jeg har kun mødt Denise et par gange, til
katte(ejer)træf, men det var en fornøjelse og en oplevelse at møde hende.
Kondolererl hendes familie.

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulle/Freddies mor