K: tjekkisk gasflaske
Fra : Kim Olsen

Dato : 18-05-10 19:54

Hej Gruppe

Da vi altid camperer i Tjekkiet i sommerferien, forsøgte jeg sidste år -
mange gange, at få lov til at købe en tjekkisk gasflaske forskellige steder
i Tjekkiet.

Men uden held.

Enhver tankstation ombytter gasflasker - præsis som herhjemme, men de må
ikke sælge dem og henviser til byggemarkeder, vvs-forretninger osv, der alle
har det til fælles, at de heller ikke må sælge en gasflaske.

Heller ikke de lokale markeder, hvor de ellers sælger ALT har en tom
gasflaske.

Jeg begynder så småt at tro, at en nyfødt Tjekkers liv starter med at han
får et personnummer og en tom gasflaske, som skal følge ham hele livet

Så hvis nogen af Jer skulle ligge inde med en Tjekkisk gasflaske - så er jeg
køber. Et tip til hvor f..... man køber dem i Tjekkiet er også velkomment.

hilsen
Kim Olsen
www.kims.pahn.dk

Fra : HSLK

Dato : 02-06-10 07:32

Hejsa

Jeg ved ikke om du kan købe en gas flakse i Tjekkiet men vi har flere
gange fået genopfyldt vores danske flaske, man skal dog lige være lidt
opmærksom på at de kan finde på at fylde dem ganske meget så meget at
de får overtryk og står og lækker ud af studsen.

Knus Henriette.