Livorno - Korsika
Fra : Bent

Dato : 11-05-10 12:24

Hej til gruppen

jeg har brug for lidt hjælp for vi har Booket færge fra Livorno til Bastia
med Corsica ferries, men ud fra booking beviset fremgår det ikke hvor man
afhenter billetten, ej heller hvordan man finder ind til færgelejet, er der
nogen her i gruppen der vil være i stand til og hjælpe med disse oplysninger
så vil jeg væer meget taknemmelig.

Bent

Fra : Ped

Dato : 11-05-10 10:52

On 11 Maj, 13:24, "Bent" <bentti...@yahoo.dk> wrote:
> [...]
> nogen her i gruppen der vil være i stand til og hjælpe med disse oplysninger

Hej,

Jeg gjorde turen i 2004 på motorcykel. Så vidt jeg husker havde jeg
blot bookingnummeret med (printet ud) og præsenterede dette ved
indkørsel til færgelejet. Jeg var i hvert fald ikke inde på noget
kontor for at hente en billet - det hører vist fortiden til.

Der er lidt info om havnen i Livorno på Corsica-Ferries hjemmeside
her:

http://www.corsica-ferries.co.uk/travel/port/livorno.html

Jeg erindrer heller ikke, at jeg havde nogen problemer med at finde
det rigtige færgeleje - og det var før GPS var hver mands eje

M.v.h.

Jens L. Pedersen
'97 GPZ 1100

Fra : --= Bo =--

Dato : 15-05-10 14:49

"Bent" <benttilst@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> der nogen her i gruppen der vil være i stand til og hjælpe med disse
> oplysninger så vil jeg væer meget taknemmelig.

Hej Bent

Her er koordinaterne, hvis du bruger GPS

N 43º33´17,63
E 10º18´12,61

Bo