Hjælp Til Steam Programmet !!!
Fra : Lars S. Jensen

Dato : 10-05-10 23:35

Hejsa

Hvis man vælger og købe et spil via Steam Programmet , har man så mulighed
for at downloade det hele , så man ka brænde det på en CD / DVD Skive og
Installer det fra CD / DVD Skiven ,
uden at man er tvunget til at downloade det først ?????

Hvis det ka lade sig gøre - hvordan gør man det så ?????

Med Venlig Hilsen

Lars

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 11-05-10 06:51

Lars S. Jensen <lars-s-j@post4.tele.dk> declared in:
4be889bc$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk :
> [...]
> DVD Skive og Installer det fra CD / DVD Skiven ,
> uden at man er tvunget til at downloade det først ?????

Nej.
Du skal downloade først.

> Hvis det ka lade sig gøre - hvordan gør man det så ?????

Når du HAR downloaded programmet:
http://www.infobarrel.com/How_to_back_up_Steam_Games_to_Dvd%27s

Men hvorfor? Hvis jeg af ren nysgerrighed må spørge?

--

Permanently behind me: SWG & Age Of Conan.
Currently playing: WoW, LOTRO, WAR & Aion.

Fra : Lars S. Jensen

Dato : 11-05-10 10:48

Thomas Hejl Pilgaard skrev i meddelelsen

> [...]
> http://www.infobarrel.com/How_to_back_up_Steam_Games_to_Dvd%27s
>
> Men hvorfor? Hvis jeg af ren nysgerrighed må spørge?

Fordi det tager en hulens tid at downloade , det tog mig 1 time og 45
minutter .........
Så ville det da havde været rart at kunne downloade installation's Filerne ,
så man ku installer det fra enten en CD eller DVD Skive....

Mvh. Lars

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 11-05-10 17:06

Lars S. Jensen <lars-s-j@post4.tele.dk> declared in:
4be92739$0$56775$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk :

> [...]
> Så ville det da havde været rart at kunne downloade installation's
> Filerne , så man ku installer det fra enten en CD eller DVD Skive....

Ikke forstået.
Hvordan skulle det gå hurtigere?
Man sætter programmet til at downloade OG installere OG opdatere i
baggrunden mens man laver noget andet. Samlet tid: 2 minutter, max.

Du vil hente installationsfilerne ned, brænde dem over på en skive
eller tre, selv bruge tid på at installere og opdatere stadset, og
det skulle være hurtigere?

Tænker du på den tid du bruger online?
Betaler du din internetudbyder efter hvor lang tid du er online?

Da det er de samme installationsfiler programmet selv henter ned,
som du ville skulle hente ned, er der præcis ingen tid at spare.

Eneste anden mulighed er at logge på en kammarats maskine, hente
programmet ned på den, og så bruge ovenstående link til at gemme
programmet på et fast medie, som du så bruger til at installere
det på din egen maskine.

Omstændigt, men muligt.