Ændre firmaregistreringsdata?
Fra : Rado

Dato : 06-05-10 17:29

Er det muligt at ændre firmaregistreringsdata hos
SKAT online idag? Eller skal man stadig sende registreringsbeviset ind
pr. post med de ønskede ændringer?

--
Rado

Demokrati: To ulve og et får der stemmer om
hvad de skal have til middag...

Fra : Benny Andersen

Dato : 07-05-10 03:26

On 6 Maj, 18:29, Rado <r...@fjernpost1.tele.dk> wrote:
> Er det muligt at ændre firmaregistreringsdata hos
> SKAT online idag? Eller skal man stadig sende registreringsbeviset ind
> pr. post med de ønskede ændringer?

www.virk.dk

Kræver cvr nummer digital signatur (ikke det samme som personlig
digital signatur)

Fra : Rado

Dato : 07-05-10 14:36

On Fri, 7 May 2010 02:25:36 -0700 (PDT), Benny Andersen
<a.mail.user@gmail.com> wrote:

>www.virk.dk
>
>Kræver cvr nummer digital signatur (ikke det samme som personlig
>digital signatur)

OK, kunne dog godt logge ind der med min personlige digitale signatur,
men alt jeg kunne finde der var en ny registreringsblanket jeg kunne
fylde ud og sende ind. Men fik så øje på følgende henvisning:

"I de fleste tilfælde kan du med fordel benytte Webreg.dk i stedet"

Der kunne jeg også logge ind med personlig signatur, og via CVR nummer
ændre direkte i data online.

Så måske de har lavet om på systemet på det seneste?

Nå, men tak for hjælpen!

Fra : Allan Soerensen

Dato : 07-05-10 15:16

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ændre direkte i data online.
>
> Så måske de har lavet om på systemet på det seneste?

Så er du nok ejer af en personlig ejet virksomhed, som jo er knyttet til dit
CPR-nummer.
Du kan næppe ændre registreringsdata for et ApS eller A/S med din personlige
digitale signatur.

Fra : Rado

Dato : 07-05-10 19:39

On Fri, 7 May 2010 16:16:24 +0200, "Allan Soerensen"
<nospame@nospame.nospame> wrote:

>"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Så er du nok ejer af en personlig ejet virksomhed, som jo er knyttet til dit
>CPR-nummer.

Jep, tænkte også på om det måske var derfor, det er det jo så nok.