Sidste update Tyson.
Fra : Pwh

Dato : 04-05-10 09:20

Så har jeg lige været nede og få Tyson aflivet.

Han begyndte at få det skidt igen, det startede igår morges hvor jeg kunne se
at han havde lidt smerter i benet på morgenturen, men intet alarmerende.
Da jeg kom hjem om aftenen kom han ikke som vanligt ud og sage davs,
men blev liggende i sofaen.
Han ville dog godt ud og gå tur, men jeg kunne se det var blevet værre
end om morgenen. Desværre kom jeg så sent hjem at dyrelægen var lukket.
Jeg gav ham lidt smertestillende om aftenen, og han åd sin aftensmad med stor appetit,
så han havde det egentligt rimeligt godt da vi gik i seng.
Kl 4 i morges lukkede jeg ham ud i haven, da jeg stod op igen kl 6 var han ikke kommet ind igen.
Han lå og gemte sig i en busk ude i haven og ville intet, ringede til arbejdet og meldte fra,
gav ham en gang Metacam og ventede på at dyrelægen åbnede kl 8.
Da vi skulle gå derned måtte jeg give ham snor på for at få ham med,
vi kom kun 10 meter, så lagde han så ned og tissede på sig selv den stakkel.
Tilbage og ringe efter en taxa, det gik op i hat og briller, men den historie en anden gang.
Vi (Angel kom med) kom endelig ned til dyrelægen, hvor de gjorde lidt knuder over
at jeg ikke havde ringet og bestilt tid, den historie en anden gang.

Vi satte os udenfor og ventede til de havde et hul i programmet, sagde med det samme
til dem at han skulle aflives, ikke noget med konsultation.
Vi kom til efter 20 min hos søde Lena, Tyson orkede ikke engang at gå ind i klinikken nu,
så vi måtte kører ham på en vogn, jeg kunne ikke løfte ham det tunge læs.
Desværre meget uværdigt for ham, men til gengæld var der ingen tvivl hos nogen længere.
Han fik to beroligende indsprøjtninger og jeg satte mig på gulvet med hans hoved i mit skød.
Han slappede nu helt af og havde det godt kunne jeg mærke, morfin er noget der rykker.
Fem minutter efter gjorde Lena klar til den endelige indsprøjtning,
og hun forklarede min omhyggeligt forløbet.
Hun fandt en vene i hans forben, trykkede sprøjten i bund og jeg tror faktisk ikke der gik
mere end 20 sekunder før han blev tom i blikket og holdt op med at blinke eller reagerer.
Et minut efter havde han ikke mere hjerteslag, og var helt slap.
Der gik velt et minut mere og der gik en krampetrækning igennem ham, men han var allerede død.

Så det var enden på den historie, det gik heldigvis stærkt til sidst.
Han har haft en skidt nat, men ikke fået lov til at lide unødigt synes jeg.
Det der kunne prøves synes jeg at jeg skyldte ham at prøve,
selv om det da har stresset mig at gå og holde øje med ham på det sidste.

Der er blevet knevet en del tårer her til morgen, Lena syntes det var helt fint,
det viste hende kun at jeg holdt meget af ham.

/Jens (som sidder med fugtige øjne nu når han gengiver forløbet)

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 04-05-10 09:43

Pwh kom med følgende:

> /Jens (som sidder med fugtige øjne nu når han gengiver forløbet)

Synd for dig :-/

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Pwh

Dato : 04-05-10 11:07

Hans Paulin (6310), skrev:
> Pwh kom med følgende:

> Synd for dig :-/

Men heldigvis godt for Tyson, nu har han ikke ondt længere.
Self ærgeligt for ham at skulle dø så ung, men det ved han jo ikke,
som du ved tror jeg ikke på liv efter døden.
Det var et tomt hylster jeg efterlod hos dyrelægen, nu har jeg så
heldigvis en masse gode minder tilbage, og meget få dårlige.
Han har altid været en god hund som ikke har givet mig problemer,
en hund som ham ville jeg unde mange mennesker at prøve at have.
Nu har jeg heldigvis stadig Angel, hun er en lige så god hund,
bare på en anden måde.

/Jens

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 04-05-10 12:45

Følgende er skrevet af Pwh:

> Men heldigvis godt for Tyson, nu har han ikke ondt længere.

Vi ville have gjort det samme hvis det havde været vores hund; var jo
osse igennem det sidste gang for 3 år siden - og før dét et par
gange osse; 3 stk aflivet ialt.

> Self ærgeligt for ham at skulle dø så ung,

Vores Golden var 7 år, og Zofia græd ½ år efter...

> men det ved han jo ikke,
> som du ved tror jeg ikke på liv efter døden.

Havde han levet ude i naturen havde han formentlig osse været død nu;
bare måske på en mere ubehagelig måde, så dér har du jo så hjulpet ham
på bedst tænkelig måde ved dét du nu har gjort

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Pwh

Dato : 04-05-10 13:23

Hans Paulin (6310), skrev:

> Havde han levet ude i naturen havde han formentlig osse været død nu;
> bare måske på en mere ubehagelig måde, så dér har du jo så hjulpet ham
> på bedst tænkelig måde ved dét du nu har gjort

Det havde han med sikkerhed, han havde lagt sig ind i busken i nat,
uden tvil bare for at dø.
Da vi kom op til dyrelægen var det som om at han gav helt op.
Jeg har med medicin måske købt ham 2-3 uger mere end han ville have
overlevet i naturen, også værd at tage med, det har været gode uger.
De 30 sekunder det tog for ham at ånde ud var han nok ikke sluppet med i naturen.

Feks. var vi i lørdags en tur på Volden, en tur på vel 12-14 km,
der fes han efter pinde, svømmede i voldgraven, og teede sig som en unghund.
Den tur klarede han helt uden probs, jeg selv var godt lam i benene bagefter.
Det er det gode ved det korte sygdomsforløb, jeg har 99.9% gode minder når jeg
i fremtiden tænker tilbage på Tyson, og kun 0.1% negativt, mere kan man ikke forlange.
Men det gør self også at han vil blive savnet nok resten af mit liv.

/Jens

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 04-05-10 23:29

Pwh formulerede tirsdag:

> Det havde han med sikkerhed, han havde lagt sig ind i busken i nat,
> uden tvil bare for at dø.

Ku jeg osse forestille mig.

> Da vi kom op til dyrelægen var det som om at han gav helt op.
> Jeg har med medicin måske købt ham 2-3 uger mere end han ville have
> overlevet i naturen, også værd at tage med, det har været gode uger.

Den tid der går godt kommer ikke dårligt tilbage.

> De 30 sekunder det tog for ham at ånde ud var han nok ikke sluppet med i
> naturen.

Næppe.

> [...]
> forlange.
> Men det gør self også at han vil blive savnet nok resten af mit liv.

Savnet ja, men på en ok måde.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : JB

Dato : 04-05-10 09:46

> [...]
> det viste hende kun at jeg holdt meget af ham.
>
> /Jens (som sidder med fugtige øjne nu når han gengiver forløbet)

Kære Jens.

Jeg føler med det, jeg har prøvet det flere gange.

Et hundeliv er desværre kort, nogle kortere end andre. Jeg håber, du og
Angel snart finder en ny ven.

Hilsen
Jytte

Fra : Pwh

Dato : 04-05-10 10:12

JB, skrev:

> Kære Jens.
>
> Jeg føler med det, jeg har prøvet det flere gange.

Første gang for mig, men synes faktisk jeg klarede det godt.
Gav mig selv besked på at tage mig sammen for ikke at stresse Tyson.
Lena spurgte mig også om jeg ville gå inden Tyson fik den endelige sprøjte,
sagde så til hende at hun bare måtte finde sig i at se en voksen mand græde.
Jeg havde bestemt mig til at værer hos ham til det sidste, har jeg det også godt med nu.

> Et hundeliv er desværre kort, nogle kortere end andre. Jeg håber, du
> og Angel snart finder en ny ven.

Mht en hund mere vil jeg lige se tiden lidt an så længe jeg bor her i Rødovre.
Angel var meget glad for Tyson, selv om hun viste det på en besynderlig måde til tider
Men andre hunde har hun aldrig rigtigt brudt sig meget om,
hun er mere til mennesker, så jeg er ikke sikker på at jeg gør hende
en tjeneste ved at få en mere. Nu får hun jo også al opmærksomheden
fra mig i fremtiden, det kan jeg garanterer dig for vil passe den lille finke
Men godt jeg har hende, hun er meget deltagende når jeg kniver en tåre hos hende.
Det ville have været forfærdeligt at komme hjem til et tomt hus,
så havde jeg med garanti stået ude hos en Rotteavler nu og købt en hvalp.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 04-05-10 10:16

Pwh frembragte:

> [...]
> Det ville have været forfærdeligt at komme hjem til et tomt hus,
> så havde jeg med garanti stået ude hos en Rotteavler nu og købt en hvalp.

Kedeligt men uundgåeligt vi har dem kun en kort tid desværre.Du har da
heldigvis Angel.
Der går nok lige et par uger hvor jeg ikke sviner dig til :'(

--
Mvh John

www.johns-web.dk
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 04-05-10 11:10

jopa, skrev:
> Pwh frembragte:

> Kedeligt men uundgåeligt vi har dem kun en kort tid desværre.Du har da
> heldigvis Angel.

Almendelgvis lever de to mdr med den kræftform han havde,
han nåede at få nogle gode uger på diverse medicin, det har jeg det godt med.

> Der går nok lige et par uger hvor jeg ikke sviner dig til :'(

Jeg kan ikke love det samme, nu har jeg jo frit slag nu hvor jeg ikke
længere har en halvschæfer

/Jens

Fra : Lene Nielsen

Dato : 04-05-10 02:58

On 4 Maj, 10:20, "Pwh" <kkk...@email.dk> wrote:
> [...]
> det viste hende kun at jeg holdt meget af ham.
>
> /Jens (som sidder med fugtige øjne nu når han gengiver forløbet)

Det gør mig ondt. Det gik alt for hurtigt.

VH Lene

Fra : Pwh

Dato : 04-05-10 11:01

Lene Nielsen, skrev:

> Det gør mig ondt. Det gik alt for hurtigt.

Takker for deltagelsen i min sorg.
Ja Tyson burde der have været mange gode år tilbage i
hvis han ikke havde fået kræft.
Men at hans sygdomsforløb blev så kort er jeg faktisk glad for,
han nåede at få ti gode dage på binyrebark, og har kun lidt i nat.

/Jens

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 04-05-10 09:59

Der er ikke så meget at sige, andet end at du har min fulde sympati

VH Pernille

Fra : Pwh

Dato : 04-05-10 11:01

Pernille Højgaard, skrev:
> Der er ikke så meget at sige, andet end at du har min fulde sympati

Takker.

/Jens

Fra : Ragna

Dato : 04-05-10 13:02

Du har gjort det rigtige for din dejlige hund, der har givet dig så mange
glæder.
Din beretning bringer tårerne frem, sammen med minderne om de gange, hvor
det var vores hundes tur.
Når man har haft hund gennem 43 år, har man måttet gennemgå det tab mange
gange - og det er lige svært hver gang.

De bedste hilsener og en masse medfølelse fra Ragna.

Fra : Pwh

Dato : 04-05-10 13:26

Ragna, skrev:
> [...]
> Når man har haft hund gennem 43 år, har man måttet gennemgå det tab
> mange gange - og det er lige svært hver gang.

Jeg småsnøfter hvert andet øjeblik, prøver heller ikke at undertrykke det.

> De bedste hilsener og en masse medfølelse fra Ragna.

Jeg takker mange gange for dine pæne ord, det trøster

/Jens

Fra : oz3bto

Dato : 04-05-10 10:47

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det viste hende kun at jeg holdt meget af ham.
>
> /Jens (som sidder med fugtige øjne nu når han gengiver forløbet)

Forståeligt at der kommer tåre ... Jeg frygter selv lidt den dag hvor Bugsy
skal afsted .

Håber du kommer over det igen .. Altid noget at du stadig har angel

Fra : Pwh

Dato : 04-05-10 11:14

oz3bto, skrev:

> Forståeligt at der kommer tåre ... Jeg frygter selv lidt den dag hvor
> Bugsy skal afsted .

Man er vel ikke lavet af sten, tuder ikke normalt, men har gjort det idag.

> Håber du kommer over det igen .. Altid noget at du stadig har angel

Det er ikke helt gået op for mig at han ikke er her længere endnu.
Så der vil nok gå en rum tid hvor jeg føler der er et seriøst hul.
Godt Angel nok skal gører sit til at udfylde det, hun vil nok savne Tyson,
men det vil på den anden side passe hende fint ikke at skulle dele mig mere

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-05-10 11:52

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
> Så har jeg lige været nede og få Tyson aflivet.

Af en eller anden årsag, er det altid den tur, der trods det, at man har
prøvet den adskillige gange.... ALDRIG vænner sig til...

Men indrømmet, selv om det føles mere retfærdigt, med en gammel hund... Vil
jeg ikke ligefrem påstå, at det gør det lettere.

Så jeg føler med både dig, Angel, og selvfølgelig også Tyson.

M.V.H....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 04-05-10 12:30

Benny Mortensen, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Af en eller anden årsag, er det altid den tur, der trods det, at man
> har prøvet den adskillige gange.... ALDRIG vænner sig til...

Første gang for mig.

> Men indrømmet, selv om det føles mere retfærdigt, med en gammel
> hund... Vil jeg ikke ligefrem påstå, at det gør det lettere.

Kunne jeg forestille mig, retfærdighed har jo intet med det at gører.
Jo flere år man har haft hunden, des sværere må det da værer forestiller jeg mig.

> Så jeg føler med både dig, Angel, og selvfølgelig også Tyson.

Angel og mig takker dig mange gange Benny.
Tyson er blevet heldbredt for sine smerter, så kunne han føle noget
nu ville han nok værer glad, bilder mig ind at han døde med et smil på læben.
Får jeg selv så nådig en død som ham skal jeg ikke klage,
det må svarer til at lægge sig til at sove og bare ikke vågne igen.
Timerne i morges kunne han dog nok have undværet,
men selve aflivningen er helt sikkert kommet som en befrielse for ham.

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-05-10 17:39

> Første gang for mig.

> Kunne jeg forestille mig, retfærdighed har jo intet med det at gører.
> Jo flere år man har haft hunden, des sværere må det da værer forestiller
> jeg mig.

Det værste er, jeg skal opleve det igen, her den 17 i denne måned....

Der skal jeg også af med en hund....

Men indrømmet, det bliver nok noget mere muntert, og forhåbentligt
kammer hunden helt over af gensynsglæde....

Altså sagt med andre ord... Jack skal flytte hjem til mor igen....

Det er utroligt, så er der allerede gået 10 Mdr....

Det bliver dejligt, igen kun at have sine egne hunde, men nok også
lidt vemodigt... For man kan vel ikke andet, end komme til at savne ham.

M.V.H....Benny..

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-05-10 06:34

> [...]
>
> Der er blevet knevet en del tårer her til morgen, Lena syntes det var helt fint,
> det viste hende kun at jeg holdt meget af ham.

Synd at høre, har fulgt med i updates'ene, dog uden at poste.

--
Christian

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-05-10 14:12

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen
> Så har jeg lige været nede og få Tyson aflivet.

Kære Jens.

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, for ord er så tomme i den situation.

Jeg græder med dig over tabet af en dejlig vovse, men godt at du tog
beslutningen inden det gik helt galt. Det var Tyson der kom i første række
for dig, og det er det vigtigste. Mange trøsteknus til både dig og Angel.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Pwh

Dato : 04-05-10 16:24

Tove Krieger, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen
>

> Kære Jens.
>
> Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, for ord er så tomme i den situation.

Bare det at få snakket/skrevet om det hjælper kan jeg mærke.

> [...]
> beslutningen inden det gik helt galt. Det var Tyson der kom i første
> række for dig, og det er det vigtigste. Mange trøsteknus til både dig

Mange tak Tove, det trøster.
Det gik jo desværrer helt galt de sidste timer.
Men som jeg kan regne mig frem til har det været fra kl 4-5 i nat til kl 9 hvor han fik fred
at han har lidt, men det har han så til gengæld også.
Han lå i sengen hos mig til kl 23 igår og så fjernsyn, og der havde han det rimeligt godt.
Da jeg lukkede ham ud kl 4 i nat gik han da også fint selv.
Det var først da jeg fandt ham kl 6 i morges at jeg så den var helt gal med ham.
Jeg ville have ønsket at han selv kunne have gået ned til dyrelægen,
men sådan skulle det ikke værer. Tror også bare han var ligeglad med det hele til sidst,
han gav ligesom helt op nede ved dyrelægen, måtte som sagt trille ham ind på en vogn
da han slet ikke kunne bruge benet mere, så det gik stærkt til sidst.
Det gjorde det så også lettere for mig, hvis jeg skal værer lidt egoistisk.

/Jens

Fra : battlefields

Dato : 04-05-10 14:59

> [...]
> det viste hende kun at jeg holdt meget af ham.
>
> /Jens (som sidder med fugtige øjne nu når han gengiver forløbet)
Hej Jens
Åh... det var trist!
Det var meget hurtigt at hans sygdom udviklede sig. Men når han var så syg
var beslutningen om aflivning nok ikke så svær. Godt at han nu har fred.
Giv Angel et stort knus herfra!!
Hilsen Vibeke og de tre Labrador drenge: Aron, Cato og Jet

Fra : Pwh

Dato : 04-05-10 16:30

battlefields, skrev:

> [...]
> har fred. Giv Angel et stort knus herfra!!
> Hilsen Vibeke og de tre Labrador drenge: Aron, Cato og Jet

Takker Vibeke, rart med trøstende ord.

Jeg er glad for at det gik så hurtigt, tanken om at se ham sygne langsomt
væk kunne jeg slet ikke udholde. Idag var der ingen tvivl i nogens sind.
Ville have haft det dårligt med at aflive ham mens han havde det godt på medicin,
idag havde jeg det godt med at se min hund få fred for sine smerter.
Han fik 3-4 gode uger ekstra på medicin, dem vil jeg tænke tilbage på når det er.

/Jens

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 04-05-10 16:24

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Så har jeg lige været nede og få Tyson aflivet.

Synd for dig men godt for Tyson.
Underlig skrevet, men det var hvad der først faldt mig ind.

Godt at han ikke skulle lide mere og ikke kom til at lide længe.
Tror også det hjælper dig at du har Angel til at aflede dine tanker.

--
Uffe Bærentsen

Fra : Pwh

Dato : 04-05-10 16:40

Uffe Bærentsen, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Synd for dig men godt for Tyson.
> Underlig skrevet, men det var hvad der først faldt mig ind.

Meget precist skrevet, jeg er helt enig.
Tvivler på at Tyson sidder et eller andet sted og ægrer sig over ikke
at skulle leve nogle flere år, men mig ægrer det da grænseløst.
Tyson ville bare have fred til sidst, og det fik han på bedst tænklige måde.

> Godt at han ikke skulle lide mere og ikke kom til at lide længe.
> Tror også det hjælper dig at du har Angel til at aflede dine tanker.

Angel bliver en stor støtte det næste stykke tid, men hun skal self også
vænne sig til at Tyson ikke er der mere, hun kender jo ikke til et liv uden ham.
Feks har hun aldrig været alene hjemme, sen alder (6 år) og skulle lærer det i.
Tror dog ikke hun får probs, hun er en meget psykisk stærk og selvstændig hund.
Hvis der var en overhund Tyson og hende indbyrdes var det hende,
Angel havde han sgu respekt for når hun pustede sig op,
Angel har kun respekt for mig og katten, og lidt støvsugeren

/Jens

Fra : Nana

Dato : 04-05-10 16:45

Åh, Jens... Sikke en omgang. Jeg kondolerer på det allerdybeste, men jeg
syntes samtidig at du håndterede hele forløbet supergodt, faktisk så godt
som man overhovedet kan. Tyson har ikke smerter mere og det er det
vigtigste. Nu er det kun dig der lider, men du har Angel til at trøste lidt
og være hund for dig, selvom hun ikke kan tage Tysons plads. Tyson fik den
absolut bedste behandling, og jeg forstår udpræget hvad du mener med at du
er glad for det korte forløb, for jeres begges skyld.
Jeg er dog ked af at det hele viste sig at være så slemt som vi alle
frygtede...
Det bliver helt sært at læse dine opdateringer nu, hvor i kun er to. I er
faktisk dem jeg husker bedst fra denne gruppe, helt tilbage fra da jeg fik
min lille grillpølse Peanut i tidernes morgen. Bliver dælme trist over
det... Får ondt i hjertet og maven bare ved tanken om at der kommer en dag,
hvor mine skal samme vej.
Jeg går ikke ud fra at du er typen der kan lide historier som Regnbuebroen,
men du får den alligevel. Du må gerne grine af mig, og svine mig lidt for at
være en fesen hundeejer, som desuden reelt kun har rotter. Så smiler du da
så længe. Her er den: http://www.petloss.com/rbdanish.htm
Trøstende tanker i din retning...

Fra : Pwh

Dato : 04-05-10 19:58

Nana, skrev:
> [...]
> er det vigtigste. Nu er det kun dig der lider, men du har Angel til
> at trøste lidt og være hund for dig, selvom hun ikke kan tage Tysons

Takker Nana
Det vigtigste for mig idag var også bare at han blev smertefri,
så jeg ventede faktisk utålmodigt på at han blev kaldt ind til aflivning.
Det havde jeg ikke forestillet mig at jeg ville gører.
Nu er Angel jo også rykket op i graderne, før var hun konsekvent hvalpedyret,
nu er hun jo "hunden", som Tyson før var det.

> Tyson fik den absolut bedste behandling, og jeg forstår
> udpræget hvad du mener med at du er glad for det korte forløb, for
> jeres begges skyld.

Jeg har sendt dyrehospitalet en buket blomster med tak i dag
for god behandling af hans sygdom og hans aflivnng.

> Jeg er dog ked af at det hele viste sig at være så slemt som vi alle
> frygtede...

Shit happens.

> Det bliver helt sært at læse dine opdateringer nu, hvor i kun er to.

Angel skal nok fylde for to, hvis jeg kender hende ret.
Men jeg håber da stadig på at flytte på landet og få en Rottetæve
som jeg kan avle på.

> [...]
> dælme trist over det... Får ondt i hjertet og maven bare ved tanken
> om at der kommer en dag, hvor mine skal samme vej.

Det er jo prisen ved at have husdyr, de overlever os som udgangspunkt ikke.
Minihunde som dine har det dog med at blieve oldgamle, så regn med det
Sådan har jeg det med min gamle kat (13 år), han var 5 år da jeg fik Tyson,
og har overlevet ham, bliver ikke forbavset hvis han også overlever Angel.

> [...]
> svine mig lidt for at være en fesen hundeejer, som desuden reelt kun
> har rotter. Så smiler du da så længe. Her er den:

Fik du mig til at tude igen.

> Trøstende tanker i din retning...

Takker Nana.

/Jens

Fra : Ralph

Dato : 04-05-10 17:02

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
> Så har jeg lige været nede og få Tyson aflivet.

Jeg har prøvet det to gange(Cairn - halvsøstre), det var meget forskelligt,
Shaggy led egentligt ikke så meget, kræft, kunne til sidst ikke holde varmen
og var klar over hvad der skulle ske, det var befriende for alle, selv
børnene (dengang 8-10 og 12) forstod godt at det var nødvendligt.
Hannah var lidt sværere, epilepsi, fik medicin et par år med jævnlig øgning
af dosis, men blev til sidst håndsky, klart nok - går forbi far, vågner et
par minutter senere (efter et anfald) hvordan skulle hun kunne tro andet end
jeg havde sparket hende

Vand under broen, nu har jeg igen to fine hunde, det skal vi nok igennem et
par gange eller fire endnu.

Del en flaske rødvin med dig selv, så sover man så godt. Hils Angel.

--
Ralph

Fra : Hm

Dato : 04-05-10 17:44

Hej Jens
syntes det er svært at finde de rigtige ord, jeg tror du gjorde det rigtige
ved at blive hos ham hele forløbet, det har ihverttilfælde hjulpet mig begge
gange selvom det er hårdt.

Hanne/ som ved at Tyson fik et godt hundeliv hos dig.

Fra : Pwh

Dato : 04-05-10 20:16

Hm, skrev:
> Hej Jens
> syntes det er svært at finde de rigtige ord, jeg tror du gjorde det
> rigtige ved at blive hos ham hele forløbet, det har ihverttilfælde
> hjulpet mig begge gange selvom det er hårdt.

Takker Hanne.
Ved det er specielt svært for en af "de faste" at finde ord.
Men bare det at i reagerer er godt for mig.

> Hanne/ som ved at Tyson fik et godt hundeliv hos dig.

Godt hundeliv ????
Spørg lige Tøson, ikke bolderi nok, alt for lidt mad, for korte ture,
skulle dele alt med den fedtede hvalp han kaldte engel (bvadr).
Næ Hanne, Tyson havde rigeligt at klage over, og så har vi ikke
engang nævnt den smaskforkælede urørelige kat

/Jens

Fra : Pwh

Dato : 04-05-10 20:03

Ralph, skrev:

> Del en flaske rødvin med dig selv, så sover man så godt. Hils Angel.

Holder mig til bjørnebrug i aften, og takker for din opbakning.

/Jens

Fra : jytte M

Dato : 04-05-10 13:38

On 4 Maj, 10:20, "Pwh" <kkk...@email.dk> wrote:
> Så har jeg lige været nede og få Tyson aflivet.

Hej Jens

Uha så gik det sørme stærkt til sidst. Jeg vil sende dig de varmeste
tanker og trøsteknusere herfra.

Hilsen Jytte M

Fra : Pwh

Dato : 04-05-10 21:49

jytte M, skrev:

> Hej Jens
>
> Uha så gik det sørme stærkt til sidst. Jeg vil sende dig de varmeste
> tanker og trøsteknusere herfra.

Takker, gik måske en smule for hurtigt til sidst.
Har ikke rigtigt indstillet mig på at Tyson ikke er her mere,
gruer for at stå op i morgen og han ikke kommer og siger davs som vanligt.

/Jens

Fra : Ivan Madsen

Dato : 04-05-10 21:03

On Tue, 4 May 2010 10:20:28 +0200, "Pwh" <kkkjhh@email.dk> wrote:

<...>

>/Jens (som sidder med fugtige øjne nu når han gengiver forløbet)

Det kan jeg godt forstå. Du fortæller så levende at man bliver rørt.
Den sidste tur er altid den værste! I det mindste nåede i da at få
lidt længere tid sammen med gode stunder. Nu har han fået fred.

Fra : Bjarne K.

Dato : 07-05-10 10:30

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> wrote in message
> Så har jeg lige været nede og få Tyson aflivet.

Det gør mig ondt at køre. Men godt at han kun har haft et par enkelte dage,
hvor han har haft det rigtigt skidt.

Håber at i (dig og Angel) hurtigt kommer over det. (så godt man nu kan
kommer over sådan noget)

Bjarne K.

Fra : Pwh

Dato : 07-05-10 11:43

Bjarne K., skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> wrote in message
>>

> Det gør mig ondt at køre. Men godt at han kun har haft et par enkelte
> dage, hvor han har haft det rigtigt skidt.

Set i bakspejlet burde jeg have taget tidligt fri mandag så jeg kunne have nået til dyrelæge,
vil tro at vi så der havde besluttet at aflive ham. Men det er altid let at værer bagklog.

> Håber at i (dig og Angel) hurtigt kommer over det. (så godt man nu kan
> kommer over sådan noget)

Jeg har fået snakket det grundigt igennem, det har hjulpet.
Nu skal jeg lige vænne mig til det seriøse hul der er kommet efter ham.
Angel har aldrig gjort meget væsen af sig, der har Tyson altid fyldt noget mere,
så der er blevet lidt stille her i huset.

Angel er vist så småt ved at vænne sig til at værer alene.
De første dage klistrede hun sig til mig på turene, og på den vanlige aftenstur igår
gik hun helt tydeligt spor efter Tyson, det lod jeg hende self bruge al den tid til hun ville.
Idag på formiddagsturen har hun opført sig mere normalt, hunde er heldigvis gode
til at tilpasse sig, bilder jeg mig også ind at jeg selv er.

/Jens