Hvad hedder spillet?
Fra : Kert Rats

Dato : 03-05-10 00:02

Hej NG

Indledningen på spillet er en skudsalve fra et rumskib, en rumkapsel styrter
mod planeten, undervejs cirkler den omkring en stort monument, kurs afviger,
rumkapslen crasher på planetoverfladen.

I de efterfølgende baner i spillet kommer man på et tidspunkt ned på et
offentligt toilet.
Mega spooky!

Hvad hedder spillet? Jeg kan ikke huske det.
Please!! Help me.

Venligst
Kert Rats

Fra : Kert Rats

Dato : 04-05-10 14:10

"Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
> offentligt toilet.
> Mega spooky!
>
> Hvad hedder spillet? Jeg kan ikke huske det.

Rettelse: Indledningen af spillet er afsendelse af en del rumkapsler fra
moderskibet. Man følger en af kapslerne, der styrter ned på en planet.
Undervejs cirkler kapslen omkring et stort monument, kapslens kurs afviger,
og rumkapslen crasher på planetoverfladen.

Spillet starter så der, hvor kapslen er crashed.

Spillet er et skydespil med en hårdkogt helt. Omgivelserne er ret skumle.

Navnet på spillet er vist også navnet på helten.

Spillet kom frem lige efter første version af DOOM - tror jeg nok.

Håber, at I kan hjælpe med titlen.

Venligst

Kert Rats

PS: Jeg så lige, at man stadig kan få Wolfenstein - til kun 50 kr.
Forunderligt at det findes endnu.

Fra : Kenneth

Dato : 04-05-10 17:46

Kert Rats wrote:
> [...]
> Navnet på spillet er vist også navnet på helten.
>
> Spillet kom frem lige efter første version af DOOM - tror jeg

Det eneste som jeg lige kan komme i tanke om er
Serious Sam: The Second Encounter
men det foregår ikke helt som du beskriver ovenfor.

Med Venlig Hilsen
Kenneth

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 04-05-10 18:14

Kert Rats <nat@hestedag.nu> declared in:
hrp6au$1ha$1@news.eternal-september.org :
> [...]
> Navnet på spillet er vist også navnet på helten.
>
> Spillet kom frem lige efter første version af DOOM - tror jeg nok.

Se, nu lyder det jo unægteligt som Doom II
http://www.youtube.com/watch?v=1SVVKQlwTUk

> PS: Jeg så lige, at man stadig kan få Wolfenstein - til kun 50 kr.
> Forunderligt at det findes endnu.

Jeg spiller det nu og da på PS3.
Gennemførte alle 6 episoder forrige måned :)

--

Permanently behind me: SWG & Age Of Conan.
Currently playing: WoW, LOTRO, WAR & Aion.

Fra : Don

Dato : 05-05-10 20:25

Den 04-05-2010 19:13, Thomas Hejl Pilgaard skrev:
> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=1SVVKQlwTUk

> Jeg spiller det nu og da på PS3.
> Gennemførte alle 6 episoder forrige måned :)

Hej Thomas !

Du mener selvfølgelig Quake II. Det er jo også det du linker til

Her er videoen lidt bedre:
http://www.youtube.com/watch?v=xxNMGjfc1tU

Jeg kan dog ikke lige huske noget om det offentlige toilet.

Mvh Don

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 06-05-10 16:31

Don <don_o_01@hotmail.com> declared in:
4be1c61b$0$56767$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk :

> Hej Thomas !
>
> Du mener selvfølgelig Quake II. Det er jo også det du linker til

Præcis. Tak :)

> Her er videoen lidt bedre:
> http://www.youtube.com/watch?v=xxNMGjfc1tU
>
> Jeg kan dog ikke lige huske noget om det offentlige toilet.

Nej, det kan du have ret i.
Det lyder snarere som noget fra et Duke Nukem spil.

Fra : Kert Rats

Dato : 08-05-10 02:04

"Thomas Hejl Pilgaard" <t.pilgaard@adslhome.dk.dk> skrev i en meddelelse
> Don <don_o_01@hotmail.com> declared in:
> 4be1c61b$0$56767$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk :

> Præcis. Tak :)

> Nej, det kan du have ret i.
> Det lyder snarere som noget fra et Duke Nukem spil.

Og her har du nok meget ret!

Der er også en scene, hvor man går op til et filmoperatørrum, hvorfra der
forevises en pornofilm, hvor på biograflærredet forevises en babe, der
nusser sin "uha" med et loddent klæde, som hun trækker frem og tilbage
mellem sine lår.

Nuke Nuken it is!

Tak til jer alle, der har hjulpet med mine spørgsmål.

Rock on!

Venligst

Kert Rats

Fra : Kert Rats

Dato : 08-05-10 01:54

"Don" <don_o_01@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Her er videoen lidt bedre:
> http://www.youtube.com/watch?v=xxNMGjfc1tU
>
> Jeg kan dog ikke lige huske noget om det offentlige toilet.

Quake II er lige præcis, hvad der er!
Mega tusind tak for hjælpen!!

Musikken minder i øvrigt meget om RammStein
Men det er jo en helt anden ting/musik/kultsound.

Venligst

Kert Rats

Fra : Kert Rats

Dato : 08-05-10 02:43

> "Don" <don_o_01@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Quake II er lige præcis, hvad der er!
> Mega tusind tak for hjælpen!!
>
> Musikken minder i øvrigt meget om RammStein
> Men det er jo en helt anden ting/musik/kultsound.

Et sidste spørgsmål: Hvor kan jeg finde musikken fra Quake II?
Den er ret fed, synes jeg.

På forhånd tak.

Venligst

Kert Rats

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 08-05-10 06:32

Kert Rats <nat@hestedag.nu> declared in:
hs2fj0$e9m$1@news.eternal-september.org :

> Et sidste spørgsmål: Hvor kan jeg finde musikken fra Quake II?
> Den er ret fed, synes jeg.

Den er svjv ikke udgivet.
Men kig her:
http://www.videogametunes.net/game/quake2.html